he dames ik ben op 27 april gestopt met de pil en kreeg daarna ontrekkingsbloeding op 6 mei daarna testte ik met de ovulatietesten vanaf dag 10 na mijn ontrekkingsbloeding van 6 mei en op 26 mei kreeg ik een positieve ovutest...helaas werd ik op 17 juni ongesteld en meteen na de menstruatie om de dag geklust en ovutesten gebruikt.. heb geen dag tot vandaag positief getest en ook sinds mijn laatste menstruatie van 17 juni om de dag geklust.. vandaag ben ik weer ongesteld geworden (13 juli) mijn vraag is kan het mogelijk zijn dat ik bij de 2de ronde geen eisprong heb gehad? en ondanks het klussen om de dag niet zwanger ben geworden? moet ik me daar zorgen om maken? alvast bedankt groetjes lamisha
Hoi, Het is wel een mooie cyclus, dus ik zou denken dat je wel een ei gehad moet hebben, anders is je cyclus wel langer.... Welke ovu testen gebruik je? Ik heb vaker gelezen dat meiden geen positieve ovu test hadden en wel ongesteld of zwanger werden. Wie weet heeft het nog met ontpillen te maken? Ik denk dat je je nu nog geen zorgen hoeft te maken, maar als je toch ongerust blijft kan je altijd een telefoontje naar de HA wagen toch? Succes.
hoi liefde1987 ik heb om de dag sinds mijn laatste menstruatie geklust..dus een ei missen zal naar mijn mening onmogelijk zijn..ook gebruik ik de digitale CB ovutesten die met een smiley, zijn toch wel betrouwbaar neem ik aan? waarom ik deze vraag stelde is dat ik de vorige maand met een cyclus van 42 dgn wel een eisprong had en toch niet zwanger ben geraakt en nu met een cyclus van 27 dagen helemaal geen eisprong heb gekregen...
Ik hoop dat iemand anders je een antwoord kan geven... Ik gebruik zelf geen ovulatie testen, heb er alleen veel gelezen op het forum en een paar keer eerder zo'n verhaal gelezen.....Hoop dat diegene op je bericht reageren. Succes
Ik gebruik ook cb digi ovutesten, en ik vind ze zeeeer betrouwbaar, daarmee spot ik mn ei zelfs na 4 weken na mn laatste ongi.. Alleen de eerste ronde had ik die nog niet, werd ik na 31 dagen ongi, had ik wel andere ovutesten maar geen 1 posi.. dus ik denk ook dat ik door ontpillen een ronde oversloeg en toen een doorbraakbloeding kreeg..
Ik heb bij mijn vorige zwangerschap de eerste twee rondes geen ei gespot, wel ongesteld na 30 dagen maar het was niet echt veel, ik denk dat mijn cyclus op gang moest komen na pil, de derde ronde wel ei gespot en toen zwanger... Ik zou nog niet gaan stressen