Je herkent een wee snel genoeg meid, je voelt het opkomen en dan heb je een hoogte punt waarvan je denk ik kan niet meer, en dan neemt het weer af... Maar ik zou inderdaad zeker even de verloskundige bellen! Veel succes meid als het zover is! liefs, misspuma
Om de 4 minuten, en dat al een tijdje... Lijken mij toch geen voorweeën hoor. Straks bericht: het is zover! Spannend!
ik ben r nog hoor, heb net even gedoucht, op aanraden van mijn moeder.. onder de douche gingen de harde buiken door, ik zit nu net weer, dus eventje kijken of het verder gaat nu. ik mag de vk bellen als ik om de 3/4 min zit 2 uur lang, maar dat vind ik te lang dus ik ga als het nu doorgaat even bellen en dan naar het ziekenhuis, want hun komen niet naar mij toe, ik woon sinds kort buiten de regio.. ik ga liever wat eerder als te laat haha
Meid, wat verschrikkelijk spannend! Ik weet haast wel zeker dat het zover is! Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes!
heej meiden ben ik nog eventjes, ben net terug van het ziekenhuis, had pas 2 cm ontsluiting ook al kwam het zo regelmatig. ze heeft me gestript (wat deed dat pijn zeg !)en verwachtte me vanavond of vanacht wel weer terug te zien, heb nu nog steeds weeën en pijnlijker dus ben benieuwd, morgen ben ik waarschijnlijk mama
Echte super spannend dit. Nou heel veel suc6 toegewenst met de bevalling. Straks heb je de kleine lekker in je armen. Groetjes Mir.
Gohoh, ik ga bijna uit mijn dak! Nog eventjes en er is een nieuw leven op deze wereld. Hééééééééééél veel succes meid, ik hoop dat alles goed verloopt en dat je een wolk van een babytje mag verwelkomen.
Sillaah, wat verschrikkelijk spannend! Je zal wel geen oog meer dicht doen vandaag denk ik... Heel veel sterkte en succes toegewenst meid!