hoe herken jij homo's?

Discussie in 'De lounge' gestart door jmm, 6 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ik merk ook altijd als iemand homo is puur aan het gedrag. Ik kan het niet goed uitleggen.
    Er zijn dan ook verschillende familieleden en kennissen homo, die zijn allemaal zelf uit de kast gekomen. Sommige erg of té laat.

Sommige mannen verzwijgen het ook als angst voor reacties van buitenaf.
    Ondanks ik een homo zie als een medemens en er niks raars aan vind zijn er altijd nog vele die helaas er fel op tegen zijn.

Probeer hem eens alleen te spreken en het erover te hebben, ontkent hij tsja wat dan nog hij is en blijft dezelfde persoon en het komt er ooit vanzelf wel uit (hoop ik).

Maar mag ik weten waarom je het perse wilt weten?
    Veranderd hiermee de relatie die jullie nu hebben? Is hij bij bekendmaking "ineens" geen familie meer?!

2. Skyscrapper

Skyscrapper Fanatiek lid

11 mei 2013
    2.604
    3
    38
    Nou TS, Waar blijf je nou?
    Inmiddels staan er ook een aantal serieuze antwoorden in het topic. Zou leuk zijn als je de moeite nam om nog even te reageren. ;)

3. jmm

jmm Bekend lid

29 mei 2008
    766
    0
    0
    Dit is wat ik ook doe , het verhaal klopt bij mijn verhaal , het is ook een neefje van me , laat het ook tuurlijk zijn weg gaan , en zie het vanzelf wel !!
    bedankt voor jullie reacties dit was een topic wat veel teweeg bracht (record aan reacties) en blijft het evengoed denk ik dat het best een gevoelig onderwerp is, maar het is goed om het er eens over te hebben, de discusseren. Dat vindt ik mooi, iedereen heeft zijn eigen mening erover !! En dat moeten we respecteren van elkaar!
    the end.

4. SuzykeQ

SuzykeQ Bekend lid

13 jan 2013
    747
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goh zeg, wat een vraag ;)

Ik vind het er bij mannen vaak wel iets meer bovenop liggen, wbt. de gedragingen. Vaak vrouwelijker, hebben regelmatig meer verstand van mode e.d. Meer dan ik als vrouw :p

Maar, mijn zusje is lesbisch, en dat weet ik nu zo'n 2.5 jaar, ze is 27 en had het daarvoor echt, echt niet door. Niet iedere 'homo' of het nou man of vrouw is, legt het er zo bovenop :p haar vriendin ook niet. Sinds kort lopen ze hand in hand (eindelijk) ze hebben al 2.5 jaar een relatie. Zij voelen de tolerantie jegens lesbisch en homo's toch niet heel erg. Is toch anders als je lesbisch/homo bent denk ik ;)

Deel Deze Pagina