Maar wat is je belang dan om te weten of het zo is? Als jullie het gevraagd hebben en hij zegt dat het niet zo is, dan is het prima toch? Wil je dan 'kenmerken' gaan zoeken om te vergelijken? Mocht hij homo zijn dan merk je dat vanzelf wel. En nee, ik heb dat zelf nooit meegemaakt. De mannen die ik ken die op mannen vallen, hebben of een vriend of zeggen gewon dat ze op mannen vallen.
mijn reactie : denk dat iemand in mijn omgeving homo is, maar zeker weet ik het niet vandaar de vraag hoe herken je homo's , nou dat bracht wat te weeg !!
Misschien zijn ze wel bi dan! Maar ja, beetje vreemde vraag. Uhm..Ik ruik het aan ze? -snif snif- Ohh..Jij bent homo!!! -snif snif- hmm jij ruikt naar vrouw..Ben je dan hetero en in een relatie of homo of..?! Trouwens, maakt het uit?
Waarschijnlijk heeft nog niemand dit meegemaakt in de familie , of wel/ Is er iemand op dit topic met bijv een broertje of neefje als homo??
Euh, en dan nog? Wáárom zou je het persé willen weten, wat moet je met die informatie? Mijn beste vrienden zijn homo en ik kwam altijd veel in de gayuitgaansscene. En ja, ik merk het gauw genoeg, alleen interesseert het mij geen ene biet of iemand homo of hetero is. Als iemand het wil vertellen, prima, maar ik ga er niet naar vragen. Dat doe ik bij hetero's ook niet. En grapjes over homo's zijn niet leuk.
tja de beste manier om er achter te komen is het gewoon vragen aan die persoon. Denk dat wij jou wel uit kunnen leggen hoe wij homo's herkennen maar denk jij dat je er daardoor achterkomt dat die persoon die jij '' verdenkt '' ( wat ik overigens een heel raar word vind maar goed ) homo is? En als je het straks weet dat hij homo is? Wat dan?
ach doen ze over blondjes toch ook, maar goed dat is jouw mening, en dat denk ik ook dat diegene het zelf maar moet zeggen of niet dat ie later met een vriend thuis komt en zegt ?? dat kan ook??? of niet met een vriendin ? tja ik vraag me dat wel eens af wat het wordt??
verdenkt , nu denkt dat hij het is, tja dat kan toch, dat mag toch?? en nee nogmaals ik heb totaaaaaaaaaal geen problemen met homo's . wat dan antwoord :nou dan weet je dat , net als iemand gaat trouwen dan weet je dat . klaar verder niks.