Ik zeg toch ook niet dat je wat tegen homo's hebt? Ik vraag wat er dan is als je het weet? En waarom vraag je het niet gewoon?
Maar wat maakt het uit dat iemand het verteld of niet? En waarom wil je weten hoe anderen het verteld hebben? Dat is toch totaal niet relevant? Bedoel toen ik een relatie met een vrouw had moest ik het ook vertellen maar hoe ik het vertelde dat boeit toch niet? Als je het maar kan/wil vertellen. Tja en sommige vertellen het niet dat maakt toch geen bal uit?
Ja, beide. Oom is getrouwd met een man een paar jaar geleden. En zwager kwam uit toen hij 15 was maar iedereen dacht het al heel lang. Hij woont nu samen met zijn vriend, sinds 3 jaar.
tja denk toch dat hij er niet eerlijk mee komt , of ik het mis kan ook maar dat ik gewoon maar zie?? Heb nog geen reacties gekregen hoe je het verteld als homo zijnde aan je familie en of je dat zegt ? ben wel benieuwd???
Raar eigenlijk vertellen dat je homo bent je komt toch ook niet op een dag thuis en zegt pa en ma ik ben hetero zo dat je het weet. Ik heb vriendinnen die lesbi zij hoe ze het verteld hebben geen idee.
Ik vertel toch ook niet aan iedereen dat ik hetero ben? Waarom mketen homo's en lesbiënnes dat wel. Dat snap ik dus nooit.
to the point, ik was benieuwd naar de reacties van anderen over homo's en of iemand wel eens had meegemaakt dat iemand het vertelde dat ie homo was in de familie of daar buiten, maar daar heb ik nog weinig reactie van??
Ik vind het werkelijkwaar echt verbazend dat mensen homo zijn als 'andere mensen' zien. Waarom wil er anders 'achter komen'. Echt raar. Sorry kan er niks anders van maken. Vind het gewoon hokjes gedrag. Jij gaat bij andere vrouwen bijv toch ook niet erachter proberen te komen of ze op blond of bruin vallen?
Misschien omdat pa en ma kleinkinderen verwachten en misschien vragen ze aan zoonlief (of dochterlief) "Wanneer kom je thuis met een leuke vrouw/man?"
omdat ze het soms niet willen zeggen of toegeven denk ik , dan doen ze zich anders voor dan ze zijn. terwijl dat niet hoeft , maar soms kom je er later achter denk ik !!
Nou ik heb het toen ook niet uitgebreid erteld hoor. Ik kwam thuis en zei dat ik verliefd was. Maar niet op een jongen. Klaarrr nooit vragen gehad. En inmiddels gelukkig getrouwd met een man ook nooot vragen om gehad.
ja precies dat soort vragen, dat zou kunnen op zijn tijd ? we zullen zien ! komt tijd komt raad , zoiets. Maar ik heb nog steeds niemand gevonden die heeft meegemaakt dat iemand in de familie, op school heeft gezegd ik ben homo , zo nu weten jullie dat ?? Misschien herinnerd iemand zich nog wat ?? En hopenlijk blijft het niet zo'n taboe !!! Het zijn ook leuke jongens alleen ze houden nou eenmaal niet van meiden, en dat mag en dat kan.