Ik kreeg laatst het compliment dat ik jongens dingen aan mijn zoontje geeft. (die trouwens het liefst in de prinsessenjurken van zijn grote zus loopt met knipjes in het haar en make up op) want een jongetje die ze kent had dit ook en die werd heel erg aangespoord hierin en kreeg dus ook meisjes dingen voor zijn verjaardag en nu is het een homo. ik moest me heel erg inhouden niet te gaan lachen...
Ik zou het absoluut niet erg vinden als mijn zoon homo blijkt te zijn dan hoef ik hem tenminste niet te 'delen' met zo'n afschuwelijke schoondochter Daarom krijgt ie ook regelmatig een roze speen van mij Je kan niet vroeg genoeg beginnen met stimuleren blijkbaar
FFFF ik kan daar zooo kwaad om worden!! Nee, niet om je zoontje ofzo haha, maar ouders/andere mensen (soms onbekende) die dan naar ouders stappen als zoontje of dochtertje meisjes of jongens dingen vragen Zo zag ik eens een filmpje waar een jochie van een jaar of 4 een prinsessenjurk wou voor halloween komt de WINKELBEDIENDE naar de moeder "geef niet hoor, word ie homo van" fgfdhgdh.:x
Haha nou ik maal er niet om. Heb gewoon een hele gevoelige zoon gebaard die opgroeit tussen 2 zussen en mamma. Pappa is vaak werken of doet dingen met alle kids en wie weet krijgt hij later zn mannendag met pappa. Voor nu ben ik hier heel blij om. Ik zie wel eens jongens heel stoer en ruw doen en de mijne is heel zacht en lief, zoekt babies op en zorgt voor ze, is ook echt een poppen pappa en hij herkent overal de kleur roze in haha is ook de enige die hij kent. Hij zegt ook dat hij een meisje is. En pappa is wel een jongen. En hoe vaak we ook zeggen dat hij een jongen is hij word heel boos en zegt dat hij een meisje is. nou prima hoor wat jij wilt word er echt niet warm of koud van haha. En mocht hij inderdaad homo worden of van mijn part uiteindelijk vrouw willen worden zal ik hem gewoon steunen hoor, voor nu is hij gewoon het voorbeeld aan het volgen wat hij om zich heen krijgt. Meiden dus!
Leven en laten leven, niemand gaat er van onder door als ze toevallig "anders" zijn dan de norm. Gelukkig wordt het steeds meer geaccepteerd Zo was zelfs mijn oude dominee een paar jaar terug: als iemand in de kerk homo is en een relatie heeft, laten ze gewoon lekker bij elkaar wonen, als zij daardoor gelukkig van worden!
Ohowwwww!!! Mijn zoon slaapt onder een roze deken van zijn zus.....wordt ie nu homo??? Toen mijn dochter geboren was en we naar buiten konden kreeg ik vaak de vraag of het een jongen of meisje was (terwijl ze in een maxicosi lag met roze hoes en meisjeskleding aanhad) op den duur was ik het een beetje moe en antwoordde dan met:" Het is een jongen, maar wil graag dat ie homo wordt vandaar de roze hoes en meisjeskleding"
Nou dat vind ik maar een lastig woord. Vind vast nog wel een ander leuk beest om verliefd op te worden!
Gaat dan om de bulten of echt om de kameel?? Want hoe noem je dan iemand die op dromedarissen valt? Dromedarisofiel? Maar ik zou zo iemand eerder lomp of blind noemen, die beesten zijn toch niet te missen
LOL!!! Wat een vraag trouwens.. Edit: Ik zie nu dat je denkt dat iemand in de familie mogelijk homo is... lastige situatie. Hier ook meegemaakt (streng Christelijke familie) neeftje is homo. Ik wist het als 1 van de eerste, had er nooit naar gevraagd maar als mensen het kwijt willen komt dat vanzelf.. gewoon open mind houden, niet oordelen, pushen of vissen..
Nou die bulten hebben wel een hoog aantrekkingsgehalte voor me, je kunt er zo lekker tussen glijden! rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Misschien gewoon vragen als het zo enorm belangrijk is voor je om iemand sexuele geaardheid te weten....
Waarom lastig? Het gaat toch niemand wat aan wat iemand anders zijn sexuele geaardheid is? Wat is dat toch tegenwoordig? Is iemand ineens een heel ander persoon als hij op mannen valt ipv op vrouwen? Nee toch? Wat maakt het uit? Waar maak je je druk om? Het gaat je niks aan. Ook al zou het je broer zijn. Het gaat je pas wat aan als het om je eigen partner zou gaan, anders niet.