Nee ... zoals nu wel duidelijk moge zijn hou ik me daar niet mee bezig omdat dat mijn zaken niet zijn.
Maar t gaat jou toch niets aan wat iemands geaardheid is? Je merkt vanzelf wel of hij een vriend of vriendin krijgt. Mijn kennissenkring zit barstensvol met homo's en die hebben dat nooit specifiek gezegd ofzo, "opeens" hadden ze een vriend.
Als ze niet voor mij vallen moeten ze wel homo zijn Haha sorry misschien een beetje flauw maar wat maakt iemand zijn seksuele voorkeur nou uit? Je hoort het vanzelf wel of ze met een vriend of met een vriendin aankomen toch?
Ik vind de reacties in dit topic in ieder geval hilarisch. TS: nee, nog nooit meegemaakt, maar kan me er ook niet druk om maken, maakt me geen mallemoer uit waar een ander warm van wordt.
Mijn neef is homo..merkte ik t aan m? Nee. Hoe kwam ik er achter, omdat hij t zelf vertelde. Mijn neef en zijn nu exvriend, zijn zulke knappe jongens en zo mannelijk dat vrouwen omkijken hahaha
Bij ons dragen ze allemaal een roze shirt, zijn heul goed in bloemschikken en lopen altijd rond met een regenboogvlag! Oh en ze kiezen mijn kledingsetjes uit! Werkelijk?! Uhm, sommigen zijn van die 'echte' types, maar mijn homoseksuele vrienden (best veel) zijn niet 'herkenbaar'! Werken bij autobedrijf een in de bouw. Hebben eigen winkels of kroegen. Niet een herkenbaar als "homo"! (Ok alleen op roze maandag in Tilburg dan...)
Oei, toch eens een gesprek met mijn man gaan voeren dan, die speelde vroeger met poppen en poppenwagens
Ik denk dat ze de situatie in haar familie en lastige situatie vond omdat het een steng christelijke familie betreft. Kan me indenken dat het dan inderdaad erg lastig voor haar neefje is om uit de kast te komen en zich geaccepteerd te voelen. TS. Als iemand homoseksueel is en het jou wilt vertellen komt hij/zij er vanzelf wel mee. Waarom zou je je willen bemoeien met deze prive kwestie?
Ik herken homo's ook niet. Mijn zusje is lesbisch en hoe makkelijk 'iedereen' er in dit topic over denkt hoe moeilijk het soms nog is voor de persoon in kwestie zelf. Het is helaas nog niet overal geaccepteerd.. Mijn zusje zat op een christelijke school (niet vanwege geloof, maar omdat ze hier een duale opleiding kon volgen), maar hierdoor heeft ze nog best een tijdje met haar gevoelens geworsteld. Het werd daar ook niet geaccepteerd. Ik ben ook blij dat het in onze generatie wel geaccepteerd word. Mijn ouders accepteren, maar die hebben weer ouders waarbij het nog lang niet geaccepteerd werd en met dit idee zijn onze ouders denk ik wel een beetje opgevoed. Het is voor de huidige generatie wel makkelijker om met hun geaardheid 'om te gaan' (mijn oom heeft bijv nog geprobeerd zelfmoord te plegen, omdat hij bang was voor de 'gevolgen' van het vertellen dat hij homo is en ik weet dat sommige mannen ondanks hun gevoelens met een vrouw zijn getrouwd en kinderen hebben gekregen en er nu nog voor uit komen) en ik hoop dat het straks helemaal geen issue meer hoeft te zijn. Mijn zusje heeft het ons wel verteld en mijn ouders. Mijn ouders moesten wel even wennen en hun toekomstbeeld even bijstellen. Mijn zusje heeft een schat van een vriendin en daarmee is ze verder gewoon mee op feestjes ed verschenen en zo wist iedereen het en daar werd verder gewoon heel normaal op gereageerd, belangstellend maar niet anders als wanneer ze een jongen had meegenomen. TS als iemand in je omgeving homo is dan kom je daar denk ik vanzelf achter...
Lekker belangrijk.....wat kan het een anders schele wat je in bed doet? Homo hetro etc wats in a name. We zijn allemaal mensen.
Okee. En stel; hij is inderdaad homo. En dan? Je hebt een vermoeden dus. Waarom vraag je het hem niet gewoon? En als hij het dan is he, wat dan? Ik snap serieus niet dat er zo een gedoe over kan ontstaan. Waarom hou je je daar zo hard mee bezig dat je zo een vraag gaat stellen op een forum? Wat wil je er nou mee bereiken? Waarom zo graag een etiketje plakken op iemand? Wat maakt het in vredesnaam uit?
Wahah bij baby en dreumes is er een topic. En nee ik herken homo.s dus duidelijk niet als je het daar terug leest kom je er wel achter wat ik bedoel whaha. Of kijk in mijn berichten geschiedenis.
Zou het niet beledigend zijn als je dit vraagt? 'Uh, ben jij soms homo?' 'Ja, ben ik.' 'Oh, maar ik vind dat geen probleem hoor.' (lul je daar dan nog maar eens uit, je zou het immers niet vragen als je je er niet druk om maakte) 'Nee, ben ik niet.' 'Oh, maar zo zie je er wel uit.' Zoiets?
Ik moet elke keer aan dat programma denken, 'Herken de homo' . En ik dacht toch echt een tijdje.... Wie de n**k is Herken? Wat een raar programma. En toch ben ik niet blond.