Heel spannend, morgenavond afspraak ik het ziekenhuis voor inleiden met gel vanwege zware zwangerschap/complicaties. Ik ben verrassend rustig (normaal een giga stresskip)! Toevallig ook iemand die een datum heeft voor inleiden?
Hierzo vandaag avond een afspraak staan voor een ballon inleiding. Erna ook nog gel als de ballon zn werk heeft gedaan Ik had zelf ook verwacht toch echt zenuwachtiger te zijn, maar ben opvallend rustig.
Ja heb ik ook! Gyn had er alle vertrouwen in dat ik ga bevallen op vrijdag de 13e... succes vanavond! Update je hier hoe het met je gaat? Hoeveel weken ben jij?
Spannend! Hier gaan ze komende dinsdag de inleiding plannen, als de kleine niet alsnog eerder uit zichzelf komt tenminste
Bij mij hebben ze de hoop al opgegeven dat ie vanzelf komt haha. Ik zit nog helemaal pot dicht en zelfs mn baarmoeder mond zit nog hoog. Ik ben vandaag 40 weken en 4 dagen. Ik hou jullie op de hoogte
Met het inbrengen van de gel kreeg ik direct weeën en om 03:47 is mijn zoon geboren. Het is snel en goed verlopen! Nu even blijven in het ziekenhuis omdat de kleine niet aan de borst gaat en ik niet kan plassen. Hij weegt 3822 gram en is 53 cm lang.