Hoe het beste kinderkleding verkopen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Skatje, 8 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ja das in de Rijnhal!

2. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ik heb laatst 2,5 uur op een kinderkledingbeurs gestaan. En had toch 100 euro opgehaald. De tafel koste 7,50.
    Het kan goed lopen maar ook slecht. Meestal doen de kleinere maatjes het minder dan de maten vanaf 92. Althans dat is mijn ervaring

3. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hier de kleine maatjes via mp.
    Ik heb wel veel in pakketten verkocht, maar dat was vaak het non merk of de simpelere merken. Ving daar zo'n 35/40 euro voor.
    De merken zet ik per set op mp.

Ik koop kleren voor mijn zoon niet met het idee ze door te verkopen dus ik ga er ook niet mee lopen leuren om er misschien een euro of 2 meer voor te krijgen. Hel geld van zijn kleertjes en baby spullen gaat ook gewoon terug naar hem dmv z'n spaarpot of iets nieuws. Anders hadden de kleertjes in een doos gelegen en niets opgebracht..
    Het is maar net met welke visie je wilt verkopen..

4. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Op facebook zijn ook een aantal pagina's waar moeders hun kleding aanbieden. Loopt ook wel aardig.

5. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ben ik ook wel lid van maar ik heb best veel en om dat stuk voor stuk te verkopen en op te sturen... :p Dus die fb pagina is niet zo handig vind ik.

6. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    De merkkleding kun je opsturen naar vintykids.com. Kijk op de site voor meer info
    VintyKids.com

Nee, ik heb geen aandelen ed. En ik werk er ook niet.

7. Gnoha

Gnoha Actief lid

17 jul 2012
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oke is heel leuk daar! maar wat ik je dan nog meer aanraad in jan. is er in gelredome een grote rommelmarkt verkopen ze alles en is 2x zo groot als de rijnhal misschien nog wel leuker dus en veel meer mensen (wel jammer genoeg 2x zo duur :() zou hier dus wel goed over nadenken je kan geluk hebben of ongeluk stel dat je maar iets van 100 verdient moet er de helft vanaf.

Overzicht van vlooienmarkten en curiosamarkten door organisatieburo van Aerle. Tel:0492-525483 - vervolg

8. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ja dat is zo. Dan ga ik liever naar de kledingbeurs. Maar tm maat 74 verkoopt dus eigenlijk slecht?

9. MissJopie

MissJopie Actief lid

24 feb 2009
    387
    0
    0
    Ik vind dat mp idd weinig oplevert, zeker de minder bekende merken. En dan kun je ook nog gaan versturen. Op een markt staan heb ik nooit gedaan maar wel zelf regelmatig wat gekocht. Leuke kleding (bv 4funky flavours & noppies) gescoord voor 1/2 euro. Met andere woorden; ik geef nu alles weg aan kennisjes die er heel erg blij mee zijn. Zo krijg ik er wel nix voor maar help ik wel een ander en omdat het anders veel te weinig oplevert en veel werk!

Ik heb trouwens wel een doosje gebracht naar een winkel die 2e hands kinderkleding verkoopt. Een deel van de opbrengst gaat naar eigenaresse, naar mij en naar goed doel. Ben benieuwd het gaat met de verkoop, want dat kan ik nu nog niet zeggen. Als alles verkocht wordt, levert het veel meer op als via mp of de rommelmarkt, maar of dat zo is???

10. Gnoha

Gnoha Actief lid

17 jul 2012
    139
    0
    16
    NULL
    NULL
    Trouwens nog een tip (weet je misschien al)
    kranten in de gaten houden! komen veel iets kleinere rommelmarkten in waar je ook voor 7,50 een kraam kan huren. Is dan meestal niet in arnhem maar bijv. in doesburg enz.

11. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Hier heb je een overzicht van alle kinderkledingbeurzen...
    Kinderkledingbeurs - Welkom!

Misschien staat er iets tussen bij jou in de regio?
    Zit er zelf ook aan te denken om te gaan doen, ben pas bij een kledingbeurs geweest (om te kopen) en veel leuke dingen gescoord, het liep daar echt als een trein, onwijs druk en lange rijen... :)

12. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Tnx! Ik ga eens neuzen maar ik denk dat ik indd voor de beurs ga!!

Deel Deze Pagina