huilen huilen huilen huilen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door trotseblonde, 4 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotseblonde

trotseblonde Actief lid

25 feb 2010
    401
    0
    0
    thuismama
    brabant
    jeetje wat een dag, voel me helemaal op, weet niet meer wat te doen,
    ons zoontje van acht weken huilt echt al de hele dag,
    en ik heb echt alles gedaan wat er in mijn kunnen ligt,
    kan wel janken.......
    hij is alleen even stil wanneer hij in mijn armen ligt, wil niet slapen,drinkt wel ok, hij heeft ook geen koorts ofzo, ik heb echt alles gecheckt, en weet het nu ook niet meer..
    herkennen jullie zulke dagen, en wat doen jullie eraan, hij laat trouwens wel de hele tijd scheetjes, dus of het mss krampen zijn?
    we gebruiken wel infacol, nu vier weken, dat leek goed aan te slaan, maar ga het me nu afvragen?????????
    hoop dat jullie me kunnen helpen?
    normaal is het een heel vrolijke baby namelijk, ik ken hem zo niet!
    groetjes rissie.

2. MvdW

MvdW Niet meer actief

Ja ik ken het! Ons meisje heeft het de eerste weken ook gehad. Ze was toen ook heel erg met haar beentjes aan het trappelen. Zij had echt last van buikkrampjes.

Ik heb op een gegeven moment een nieuwe muziekmobiel gekocht, met hele rustige muziek van, jaja je gelooft het niet, Bach, Mozart en Chopin. Die hing boven de box, zij lag in de box en vanaf dat moment heeft ze bijna nooit meer gehuild. Of het nou daar aan lag weet ik niet, misschien was het ook wel dat de krampjes toen ook over waren, maar ik vond het wel heel toevallig.

Je voelt je zo machteloos en je raakt zelf ook helemaal uitgeput, nog even volhouden, het kan zo maar ineens voorbij zijn dat hij helemaal niet meer huilt.

3. mamanu

mamanu Bekend lid

2 nov 2008
    577
    0
    0
    Meid ik zou even stoppen met Infacol. Bij ons ging het juist weer beter toen ik daar mee stopte. Verder als je kindje echt rood aanloopt en aan het trappen is, denk ik dat het krampjes zijn. Daar kun je niet zo heel veel aan doen, alleen troosten en met zijn buik op je hand laten hangen dat wil ook wel eens helpen.

Als het geen krampjes zijn en er is verder niets aan de hand; geen honger, vieze luier, medisch dan zou ik rust en regelmaat toepassen. Misschien krijgt hij teveel prikkels en heeft hij meer rust en regelmaat nodig. En anders gaan inbakeren.

Succes!

4. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Hier verergerde de krampjes ook van infacol, gaf obstipatie (is schijnbaar veel voorkomend bij infacol), dus mss even stoppen en andere dingen doen voor zijn buikje; masseren, fietse met zijn beentjes, badje.

Heel vervelend en zielig als je kindje zo huilt....voor jou en voor hem

5. Snowtje

Snowtje Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.409
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier werkte infacol ook niet. Ook veel krampjes gehad hier. Echt een ellende. De voeding maakt hier wel heel veel uit. Ze doet het alleen goed op de omneo voeding. Krampen werden steeds minder en uiteindelijk helemaal weg. Dus misschien valt daar wat winst te halen?
    En een schommelstoel van fisher price doet hier wonderen. Die schommelt uit zichzelf en dat vindt ze heerlijk. Zijn heel duur, maar wij hebben hem op marktplaats gekocht en dan valt het reuze mee.
    Sterkte!

6. Jalou

Jalou Bekend lid

5 feb 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    Oh meid, dit is zo herkenbaar. Helaas heeft ons zoontje hier nu al twee weken last van, omdat hij erg veel last van zijn spruw heeft. Gelukkig slaapt hij 's nachts goed en drinkt hij goed, maar verder ben ik heel de dag met hem aan het lopen en wanneer ik stil sta dan begint hij al.

In het weekend kan ik het wel handelen want dan is mijn vriend ook thuis, maar door de weeks is het af en toe echt af zien! Vandaag ging het opeens een heel stuk beter, dus ik hoop dat het nu een stijgende lijn is, want ook ik herken mijn ventje niet. En dit is ook de periode waarin ze beginnen te lachen en ik heb nog veel te weinig lachjes gezien.

Hou vol!! Het komt echt goed. En weet, je bent niet alleen!

Deel Deze Pagina