Openbaar toilet en baby

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door versace cristal, 18 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. versace cristal

versace cristal Actief lid

24 jan 2011
    184
    0
    16
    drenthe
    Hoi hoi,

Ik ben nu al een aantal keren tegen gekomen en misschien wel gewoon met dikke pech ofzo maar, wanneer ik met mijn dochtertje even ga winkelen of iets dergelijks, dan moet ik wel s naar de wc.
    Nu is dat niet erg maar hoe doe je dat in vredesnaam met een kleine.
    Vaak is het te krap dat je uberhaupt de buggy niet mee kan nemen of de deur staat zo gericht dat als ik m openlaat dat iedereen die binnekomt rechtstreeks bij mij naar binnen kijkt en dan bedoel ik niet alleen de wc-ruimte ;)
    Ik ga bijv niet op een wc zitten met de deur dicht en me dochter achter de deur laten staan zodat ik haar niet meer kan zien..
    Dus als resultaat dat ik steeds in een wc terechtkom waarbij ik de deur open moet laten en mensen me dus rechtstreeks kunnen zien.
    Nu schaam ik verder niet ofzo maar vind t voor de ander ook niet echt prettig.
    Dus hoe doen jullie dat? En herkenbaar??

grtzz

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Sommige winkels hebben een invalidentoilet! Daar past de kinderwagen gewoon bij in (ik ga in mijn stad altijd naar de Hema)

3. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Hier in de stad ken ik de adresjes.. Bij de Hema is een groot invalidetoilet, waar je heen wordt gestuurd met je buggy. Ook zo bij de v en d..

Anders ligt het aan de omgeving, soms met de deur open, of soms met de deur dicht, en dan vraag ik de toiletdame.. Soms kun je ook de schaduw onder de deur door zien.. Maar dan is de nood wel echt hoog ;)

4. Fransa

Fransa Niet meer actief

Ik zocht/zoek altijd een invalidentoilet op. En is die er niet en ik moet echt, dan zet ik wel gewoon de wagen voor de deur hoor. Als het geen dichte deur is dan. Met kind naar de deur toegericht. Vanaf de wc kan ik dan echt wel zien of iemand aan de wagen zit of niet. Ik moet ook zeggen dat ik niet zo snel verwacht dat er in een damestoilet ineens iemand met m'n kind er vandoor zal gaan.

5. Linana

Linana Niet meer actief

Ja het invalide toilet indd :D
    Ik laat mn kind dus ook mooi niet buiten staan he en ik ga ook mooi niet met de deur open plassen :p

6. Bri

Bri Niet meer actief

Invalidetoilet idd, en die ene keer dat dat er echt niet was, heb ik m'n baby uit de buggy gehaald en bij me op schoot laten zitten terwijl ik plaste. Dat liever dan m'n kindje onbeheerd buiten laten staan.

7. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Hier ook het invalidentoilet en ik heb ook wel eens ergens gevraag dof iemand even op mn kind wilde letten, een werknemer dus. De toiletjuf of iemand in een cafe. En dan kan je heel snel plassen hoor!

8. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.812
    19.094
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Onze V&D heeft 1 wat ruimer gewoon toilet waar je met de wagen in kunt. Anders invalidetoilet. Als het echt niet anders kan, zou ik de wagen buiten laten staan en mijn kind meenemen.

9. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Kind in de draagdoek en mee naar het toilet. Heb je het kinderwagenprobleem niet. Maar anders toch maar voor invalidetoilet kiezen.

10. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    ik ga meestal naar een invalide toilet of anders neem ik de baby op schoot je word er vanzelf makkelijk in

11. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Euh.... als ik in de v en d ben, heb je eerst zon handenwashal... en dan de deuren naar de wc's. Ik laat d's gewoon in de hal staan hoor. En ik doe de deur dicht. Plas wel snel dan hoor.
    Met mijn eerste deed ik het geloof ik niet. De schaamte opzij en deur op een kier hihi.

12. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    ik ga ook altijd ff op het invalidetoilet in de v&d. in het ziekenhuis hier is het trouwens haast onmogelijk om een goeie verschoonruimte te vinden. dat vind ik helemaal schandalig

Deel Deze Pagina