nu met die mexicaanse griep wil ik dat me zoontje extra weerstand krijgt wil daar iets voor halen wat is het beste en vloeibaar want tablet kan hij denk ik niet slikken hij is 17mnd dit lijkt me de beste oplossing want inenten doen ze toch niet dacht zelf aan aginafors ofzo
Mijn dochter kon op die leeftijd wel tabletten wegkrijgen, misschien een beetje prakken? Had eerst van die beertjes van Optimax maar die vond ik te duur dus ben daarna overgegaan op Kruidvat eigen merk multivitamine voor kinderen, kauwtabletten.
J. krijgt kauwtabletten van Davitamon. Was het enige wat ik kon vinden wat vanaf 1 jaar was. Maar er zijn ook druppels van. Echinaforce is bedoeld voor kinderen vanaf 2 jaar. Ik kon het tenminste niet voor jongere kinderen vinden.
De beertjes van Optimax zijn vrij zacht...Die krijgt ons meisje al heel wat maanden 2 x per dag... Ik deed ze eerst altijd in 4 stukjes, nu krijgt ze ze in het geheel. En is er niks in druppelvorm anders?
ik heb van die beertjes,maar dan de hardere variant, dit zijn net snoepjes en kunnen ze dus gewoon op kauwen.
hier ook die beertjes. Vorig jaar sabbelde ze er gewoon op en nu kauwt ze. Voordeel, ze vind m heerlijk dus roept heel blij snoep als ik m geef
Haha hier ook! Standaard na het eten haalt ze de vitaminesnoepies op...We hebben ieder een potje. Ze vinden het lekker !
idd die beertjes van optimax, zijn wel verschillende smaken dat was dus en keer probleem hier per ongeluk sinaasappel gehaalt en die lussen ze niet haah 20 euro weggegooit
de sinaasappel beertjes van optimax vind ze hier ook vies.. zijn ze trouwens ook.. buitenkantje is lekker, maar de binnenkant.. brr.. maar hier eet ze ze met wat moeite (en een glaasje ranja) wel op.. (cq: ze spoelt ze weg)
hier eten ze met smart de spongebob multivitamine. geloof van dagravit of zo. toen mijn jongste nog te klein was brak ik hem ook in 4 stukjes. nu vragen ze er zelf gewoon om zo lekker vinden ze het.
Wij hebben spngebob vitamines maar die vinden ze vies. Die van dr vogel vinden ze ook vies, vind ik zelf ook smerig! Ik heb zelf Centrum maar moet echt iets voor die kids hebben ook, dus ik lees even mee.
Mijn zoon geef ik Echinaforce, de kauwtabletten ze slaan tot nu heel goed aan is nog maar 1x verkouden geweest na de zomer... dus ik ben er tevreden over tot nu toe
hier krijgt ze geen vitamine pillen, Esmee eer al heel veel fruit en verse groenten. maar waarom opeens vitamine pillen/druppels? Er zijn 2 kinderen overleden aan die griep maar die hadden al gezondheidsklachten. van een gewone griep kan je ook overlijden. Als je een goede weerstand hebt genees je daar net zo van als met een gewone griep je kan hoogtens een kuurtje er bij krijgen.
Ze krijgt hier al veel fruit maar ookvitamine. Geef ik omdat ze zowat de hele winter verkouden is maar het lijkt niet te helpen... zit ook te denken aan eginaforc. Hoor daar wel goede verhalen over.