Hoi ik ben nu 25 weken zwanger en wil straks borstvoeding gaan proberen. Heb geen idee wat me allemaal te wachten staat en hoe ik me het beste kan voorbereiden. Dat vind ik een beetje het onzekere van als je borstvoeding wilt gaan doen, dat je geen idee hebt hoe het gaat verlopen. Is er ook een goed boek vol met tips en zo. Vragen als hoe lang, hoe vaak, hoe weet je dat de baby genoeg heeft, wisselen van borst enz. enz. enz. Ik zou graag een beetje willen wten wat me straks allemaal te wachten staat. Groetjes Linni
Ik kan mij voorstellen dat het een onzekere factor is dat borstvoeding geven. Goed voorbereiden is een heel goed idee. Er zijn door het hele land moedergroepen en borstvoedingscurcussen. De kraamzorginstelling biedt het vaak aan, maar ook de vrijwilligersorganisaties houden bijeenkomsten. Je kunt eens kijken op www.borstvoeding.nl, hier kun je deze organisaties vinden. Tijdens deze bijeenkomsten komen al jouw vragen aan bod en heb je ruim de gelegenheid om je vragen te stellen. Er zijn ook volop boeken geschreven. Bedenk alleen dat niet alles wat je leest juiste informatie hoeft te zijn. Hier checken kan altijd. Reclame maken kan ik alleen niet . Laat verder gerust je vragen weten, laat het alleen geen eventuele curcus/bijeenkomt vervangen. Groeten Rieneke