hallo, al vanaf de eerste keer doet julia moeilijk met de fles het is een hele tijd redelijk gegaan maar sinds 3 weken weigert ze weer volledig we zijn druk aan het oefenen en hebben alles al uit de kast getrokkenn maar niets helpt op het moment zit er een tuit op de fles en dat gaat nog het best ze drintk dan maarliefst 30cc en is klaar. ook aan de borst begint ze moeilijk te doen en te huilen. dan is ze klaar. de voeding die ze nu overdag mist haalt ze 's nachts in waardoor we nu al 4 weken met een kindje zitten wat niet doorslaapt. eerst tanden en nu dit. tanden heeft ze ook nog niet doorgekregen dus daar kan het denk ik niet aan liggen. kun je me aub helpen? groetjes
Jeetje wat lastig allmaal. Een tuit op de fles is prima. Ze drinkt alleen niet zoveel. Ben jij weg (aan het werk o.i.d.) als ze hieruit drinkt? Is ze ook onrustig als ze zo weinig drinkt? Ze doet moeilijk aan de borst mail je, ze huilt en is klaar. Kun je mij meer vertellen over hoe vaak ze drinkt, hoe lang ze drinkt, wanneer ze begint met onrustig doen enz. Je hebt naar ik het zo lees 2 problemen. En ze weigert de fles en ze drinkt niet prettig aan de borst. Als je meer mailt dan kan ik je waarschijnlijk beter helpen. Groeten Rieneke