Hey hey, ik was zelf aan t kijken voor kerstkaarten maar mischien is dit wel een heel leuk idee voor meiden die met de kerst willen gaan vertellen dat ze zwanger zijn: hier kun je leuke placemats en / of bierviltjes bestellen met je eigen foto en text... ( het staat bij de funproducten)Mischien een plaatje van beschuit met muisjes of een echofoto met voor oma, opa, tante, oom etc?Bierviltjes lijken mij nog het leukst hihi lijkt me wel een grappig effect als ze hun koffiekopje oppakken en er licht zoiets onder... daarna eventueel een bonbon met muisjes ofzo erbij pakken of een taart versiert met muisjes Liefs mij
Ik heb een keer ergens gelezen (waar weet ik helaas niet meer) dat een stel dat net in verwachting was het ook aan de familie wilden gaan vertellen. Ze hadden voor iedereen een slabbetje laten bedrukken met de teks (bijv) "Ik word Opa" of "Ik word tante". Zoiets is wel heel grappig. Vind ik. Er zijn internet sites waar je dit soort 'orginele ideeën' kunt vinden. Helaas weet ik de sites niet meer. Succes!