Lichten jullie man in over cyclus?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Seth, 23 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seth

Seth Niet meer actief

Even een hele andere vraag... gewoon uit nieuwsgierigheid....
    Lichten jullie je man/vriend in hoe je cyclus verloopt?

Kijk dat je zegt wanneer je ongi bent, dat begrijp ik..... (nee schat, vanavond heb ik hoofdpijn...:p)
    maar vertellen jullie ook bijvoorbeeld wanneer je je ei hebt gevoeld, of posi ovutest... maw. vanavond moet je aan de bak????

Zelf vertel ik nl niets....

2. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    mijn man vind het wel interessant om te weten ,, hij weet dat ik mijn ei zaterdag of zondag heb dus dat drink hij meer water en slaapt wat meer houd er over het algemeen met vrijen rekening mee kwa dagen.

plus ik kan mijn mond echt niet houden en hij ziet het meteen als ik mij ei sprong heeft omdat ik verga van de pijn voor een paar uur ( niet te missen dus ihihih )

3. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

18 dec 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik vertel het ook aan mn man. Tenminste bij mn 1e zwangerschap dan. Niet dat hij het intressant vind ofzo, hij begrijpt er bijna niks van. Maar ik kwebbel gewoon aan 1 stuk door, want moet het gewoon kwijt. Enige wat hij " begrijpt en hoort" is: kom vrijen! :D
    Nu doe ik het trouwens ook :p

Gr. K.

4. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    Mijn man vindt het ook erg interessant en vroeg er ook de hele tijd om :) haha

5. Alita

Alita Niet meer actief

nee en vindt ik ook niet nodig...

6. kimpietjeuh

20 jun 2009
    92
    0
    0
    huishoudmedewerker bij bejaarde
    Vilvoorde (België)
    Wij beleven het ook allemaal samen,samen ovutesten etc....
    Hij is erg geinteresseerd en das fijn!

7. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ja maar meer omdat hij er zelf ook naar vraagt.
    Vind het wel fijn dat hij zich er ook in verdiept...

Moet altijd wel lachen want als k mn vruchtbare dagen heb maken we altijd een grapje pakt ie mn benen tilt ie ze in de lucht en zegt ie ja uhh je moet wel met je kont om hoog liggen anders lukt t nooit of zoiets van nou jongens zwem maar de goeie richting in :D en dan lig ik een een stuip..( ja vreemde humor k weet t )

8. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    haha kaatjuh ,,
    ik begrijp je helemaal dat is ook het enige wat mijn vriend hoort

9. lautjep

lautjep Niet meer actief

die van mij vertel ik alles. waarom niet dan weet hij ook waar hij het voor doet. ik denk dat hij er meer mee bezig is als ik. hij weet er ook best veel van.
    ik laat hem alleen niet hier meelezen

10. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    dat heb ik dus ook hahaha...

Hij vraagt er ook zelf om wel makkelijk :D

11. dina88

dina88 Fanatiek lid

7 nov 2008
    2.360
    235
    63
    Vrouw
    Arnhem
    Ik vertel hem ook wanneer ik m'n eisprong heb enzo, meestal het ik dan ook meer zin en hij niet, maar de wachtweken heb ik dus niet zoveel zin, en dan vraagt hij steedsgewoon voor de zekerheid? *zucht* nee schat helpt toch niet meer ;)

12. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Mijn vriend verdiept zich er ook heel erg in. Erg fijn! Dus hij weet het ook allemaal precies :p. Hij leest ook mee op zp!

13. babyproject

babyproject Niet meer actief

Ha! Dit is precies hoe mijn man en ik ermee omgaan! Ik kwebbel ook heel veel en hij denkt vooral "seks" :D

14. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

18 dec 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hahaha ik dacht eerst alle mannen zijn zo. Maar blijkbaar zijn wij enige hier met zulke mannen :D

15. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

18 dec 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ow jouw vriend hoort er ook bij! Lol

16. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Mijn man vraagt er zelf om hoe ver ik ben in mijn cyclus en of ik denk ongeveer een eisprong te krijgen. Hij is er wel veel mee bezig, en ik vind dat wel fijn dat ie er bij betrokken is!

17. Seth

Seth Niet meer actief

Misschien scheelt het dat we hier sowieso veel klussen... met of zonder ei....:D

We vinden het allbei fijn... en tja.. houdt het gat open he...:D

18. Eclipse

Eclipse Bekend lid

24 dec 2009
    544
    0
    0
    Dat is hier ook hoor ;). Toen ik hem had uitgelegd wat vruchtbare periode/eisprong betekenden, was hij gelijk een en al oor..

19. Alita

Alita Niet meer actief

hier luistert hij wel opzich maar hij vraagt nergens naar, mar dat vindt ik ook helemaal niet erg anders wordt ik nog gek van hem hahaha

20. Sientje

Sientje Fanatiek lid

4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    hahaha,heel herkenbaar, mijn man heeft hoort ook alleen SEX!
    Vorige maand heb ik t wel verteld en er rekening mee gehouden, maar toen was mijn cyclus ineens van 28dagen naar 36 dagen ofzo...
    dus heb me nu bedacht er niet meer op te letten, maar om de dag te vrijen...
    Ik had ook dat ik na de eisprong totaal geen zin meer had,en achteraf was mijn eisprong waarschijnlijk later..duss...

Deel Deze Pagina