Goedemorgen. Ik wil even m'n verhaal kwijt... Heb al een week geen gekleurde afscheiding meer gehad en was helemaal positief (kleur was een beetje beige of heeeeeel licht roze.) Tot nu net... Helder rood bloed... Weet dat het niks hoeft te betekenen aangezien ik (nog) geen buikpijn of krampen heb, maar eng vind ik het wel. Wil het liefst gelijk m'n verloskundige bellen, maar ik weet dat het allemaal nog geen zin heeft want er valt nu nog niks te zien . Heb over twee weken pas m'n eerste echo... Pffff... Of het moet doorzetten of geen bloed verlies, maar die onzekerheid getver. Heb het bij m'n vorige zwangerschap niet gehad. Ook die daarvoor, die helaas in een mk is uitgelopen, heb ik nooit bloedverlies gehad. Alleen hele heftige buikpijn... Sorry, weet dat ik een van vele ben die zich zorgen maken en dat het enige juiste antwoord is: afwachten, tijd zal het leren... Bedankt voor het luisterende oor
Bah die onzekerheid is ook echt drie keer niks. Het hoeft inderdaad niks te betekenen maar dat weet je al als het niet doorzet zou ik wel vragen om de echo een week te vervroegen, zodat je niet nog twee weken in onzekerheid zit. Hier begon het met alleen bloedverlies en geen krampen, maar die krampen kwamen vrij vlot. Niet leuk, maar wel meteen duidelijk dat het over was. Sterkte, hoop dat je uk eigenwijs is en gewoon blijft zitten.
. Dank je! Wat goed om te zien dat je weer zwanger bent en een hartje hebt gezien! Ga het vandaag nog even aankijken en anders morgen de verloskundige even bellen idd vragen of het een weekje eerder kan Op dit moment teken ik voor een eigenwijze uk
Die onzekerheid en stress is ook erg vervelend, ik zou toch gewoon de VK bellen, ze kunnen met een echo toch echt wel zien hoe het er voor staat en dan weet je tenminste wat meer!
Bedankt dames! Heb idd gebeld en ze maakte zich, naar aanleiding van m'n verhaal, geen zorgen. Maar mag morgen bellen om de afspraak een weekje te vervroegen . (Is extern bedrijf en niet bij vk zelf) hopelijk gaat dat lukken en weten we snel meer.
Met 6 weken gaat het hartje kloppen en kan je met een inwendige echo wellicht al iets zien, ik had zelf met 6 weken een kloppend hartje tijdens de echo, bij jou gaan ze volgende week kijken? Bloedverlies kan vanalles betekenen, ik begrijp heel goed dat je nu heel onzeker voelt. Sterkte met je emoties op dit moment en ik ga voor goed nieuws!
Femke is dmv een keizersnede ter wereld gekomen, misschien komt het daardoor? Dat is wat ik me bedacht . We gaan het zien, hopelijk kan ik snel terecht