Ik heb helemaal geen reclamefolders gekregen. Echt vervelend, want op zondag speur ik meestal de aanbiedingen af. En dan maak ik een lijstje waar we heen moeten voor de boodschappen. Op maandag doe ik altijd boodschappen. Wij hebben niet zoveel boodschappengeld, dus wil ik altijd op de aanbiedingen af. Kun je hier iemand voor bellen? De meeste mensen in mijn naaste omgeving hebben een nee nee sticker, dus daar kan ik geen folders gaan halen. Ik baal er wel van, ze worden hier altijd op zaterdag gebracht, en veel aanbiedingen gaan op maandag in:x
Ik heb geen idee wie je er voor kan bellen. Maar ik wil je wel even een site geven waar je alle gewenste folders op kan vinden. Overzicht van alle folder aanbiedingen in Nederland Wat ook handig is met deze site, is dat je een trefwoord in kunt vullen met hetgeen dat jij zoekt in de aanbieding, en dan krijg je alle folders ervoor waar dat artikel instaat.
De meeste folders worden verspreid door Netwerk VSP. Je zou kunnen nagaan of die ook bij jou bezorgen. Officieel is het trouwens niet eens toegestaan op zaterdag te bezorgen, maar moet dit maandag of dinsdag tussen 9 en 21.00
je kan vanaf morgen bellen. ze mogen vandaag nog rondbrengen. hier ligt ook nog wat, mijn zoon loopt altijd een gedeelte op zondag en een gedeelte op maandag. je kan de meeste dingen ook online een abbo krijgen tegenwoordig als je het zo belangrijk vind zou ik dat doen.
officieel mogen ze inderdaad niet in het weekend bezorgen. op ma en di inderdaad.dus heb je di avond nog niks kan je bellen. ze moeten voor 19.00 in de bus liggen hier.