Heel erg onzeker

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Speklapje, 5 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Speklapje

Speklapje Actief lid

6 jan 2013
    195
    10
    18
    NULL
    NULL
    Hallo,

ik ben 12 weken en 1 dag vandaag. met 10 weken de 1e echo gehad. Hartje klopte en hij/zij was lekker druk.
    Aankomende vrijdag hartje luisteren.

Ondanks alles voel ik niks.... heb ook nog geen buik. alleen in de avonden een opgezette buik. verder ook niet misselijk of wat ook ik voel me gewoon top! Das heel fijn hoor maar dan denk ik heel vaak gaat het wel goed....

Ik ben gestopt met roken voordat ik zwanger werd maar zo heeeel af en toen neem ik es een paar hijsjes. weet dat het niet mag en dat het heel slecht is.

Pfff alles zal toch wel goed gaan???
    En bij 10 weken een lengte van 3.6cm is dat normaal???

2. mijngeluk1992

mijngeluk1992 Bekend lid

18 feb 2013
    718
    20
    18
    Leuke dingetjes doen met mijn vriend:)
    Ik was/ben ook heel onzeker..
    ben zelf nog niet boven de 12 weken ook
    maar ik voel zelf ook niks.. ik heb met 9 weken en 3 dagen een echo gehad en toen was de baby 2.6 cm en dat was goed zei ze dus dan zal die bij jou ook wel goed zijn toch?
    komt allemaal goed!:)

3. Maira11

Maira11 Niet meer actief

Kwaaltjes zeggen niks over of het goed gaat. Na een goeie echo is de kans dat t mis gaat nog maar heel klein hoor. Dus gewoon genieten.

Toch zou ik wel stoppen met die hijsjes, elk hijsje is er 1 teveel. En het blijft slechtvoor de kleine.

4. Darinka1

Darinka1 Bekend lid

21 nov 2010
    504
    10
    18
    thuis
    Hej,

Ik ben nu 27 weken zwanger en heb eigenlijk bijna nooit last gehad van kwaaltjes. ik was een beetje vermoeider als normaal maar voor de rest nergens last van! en ik begin nu maar eerst een zichtbaar buikje te hebben, toch als ik strakke kleding draag want een iets lossere T-shirt of trui en je ziet niks meer

Ook de eerste bewegingen kwamen voelde ik pas rond de 21 weken.(placenta ligt vooraan)

Dus het kan best nergens last van hebben en nog geen beweging voelen en een (tot hiertoe) perfect gezond kindje hebben

5. luna1978

luna1978 Actief lid

17 dec 2012
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was ook heel onzeker, tot ongeveer de 18e week elke dag. Ik voelde niks, geen pijnlijke borsten, niet misselijk, niet moe, noppes! Ik voelde me echt helemaal niet zwanger.. Vanaf de 18e week voelde ik het ukkie voor het eerst schoppen en daardoor voel ik me wat zekerder. Maar soms voel ik de kleine niet en dan wordt ik gelijk onzeker :(. Ik heb een angelsound apparaatje thuis en bij onzekerheid ga ik even naar het hartje luisteren :)

Door die onzekerheid wordt je wel beperkt in het genieten van je zwangerschap.

Jouw onzekerheid begrijp ik helemaal. Probeer ervan te genieten, ook al is dat soms lastig (daar weet ik alles van ;))

Liefs Luna

Deel Deze Pagina