Hoe heten de knuffels van jouw kinderen?

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Waxinelichtjes, 18 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bezige bij

    Bezige bij Fanatiek lid

    6 mrt 2016
    1.874
    1.653
    113
    Vrouw
    Waxinelichtjes vindt dit leuk.
  2. Young Flower

    Young Flower Fanatiek lid

    25 jul 2006
    3.299
    477
    83
    near rotterdam
    Mijn oudste zoon:

    Een Pluto knuffel heet Pluto
    Een giraf knuffel heet BiBi


    Mijn jongste zoon
    Zijn ijsbeer knuffel heet ijsbeer
    Zijn pinguïn knuffel heet jullie
    Zijn hondenknuffel heet wafwaf
     
  3. Sophy

    Sophy VIP lid

    28 aug 2011
    5.779
    2.677
    113
    Noord-Holland
    Ik moet altijd lachen als mensen vragen hoe heet je knuffel want ze heten wat ze zijn:
    De oudste heeft Hond Geit en Panda. Lekker rechttoe rechtaan.
    De jongste heeft Puppy, Witte hond, Bruine hond, Zachte bruine hond en dan nog Huilhond (die geeft troost als ze moet huilen).
     
    Waxinelichtjes en Fuddey vinden dit leuk.
  4. Neskio

    Neskio Fanatiek lid

    5 mrt 2017
    2.992
    2.473
    113
    Vrouw
    NB
    Dochter heeft een giraff die heet "blaf" , dat komt omdat ze in het begin het woord giraf niet kon zeggen en dus blaf zei. Nu kan ze het wel maar noemt hem nog steeds blaf.

    Zoontje heeft een happy horse konijn. Die het nijne.
     
  5. KleineMama15

    KleineMama15 Actief lid

    27 feb 2019
    483
    197
    43
    Vrouw
    Gouda
    Zoontje heeft genoeg knuffels die namen heeft en de meeste waar hij mee loopt, is een varken die knorrie heet.
     
  6. Nora001

    Nora001 Bekend lid

    22 jan 2019
    507
    303
    63
    Vrouw
    Bout.

    Het is een konijn en wij zeiden een keer tegen elkaar "konijnenbout". Sindsdien is het bout.
     
  7. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.594
    3.483
    113
    Mijn zoon’s giraf Gaga (uitgesproken zoals Lady gaga), omdat hij giraf niet uit kon spreken. Hij heeft meerdere giraffen, allemaal heten ze zo, maar dan Baby Gaga, Reuzengaga, Rammelgaga enz.

    Mijn dochter heeft al jaren hond (goh, een hond) en Kroky, een enorme krokodil. En Enno, zo’n zorgenvriendje.
     
    Neskio vindt dit leuk.
  8. Koekenbakker

    8 jun 2018
    60
    38
    18
    Vrouw
    De jongste is hier wild van knuffels vind ze vaak allemaal even schattig en heeft een grote kist vol.
    Maar de meest bijzondere met een echte naam is toch wel haar zusje.

    "Zusje" toen nog girafje kreeg ze bij haar geboorte in het ziekenhuis van haar broer en zus.
    Deze knuffel had niet echt een naam we zeiden meestal girafje omdat het een giraffe knuffel was.

    Totdat ze hem verloor toen ze 3 jaar oud was, hij niet meer terug kwam bij haar en ze hem toch wel heel erg miste moesten we aan de reserve die gelukkig al wel in de kast lag tussen de rest
    De oudste toen 8 jaar ging met haar boven in de kast op zoek naar een andere knuffel die girafje kon vervangen en haar kon troosten
    Ze pakte de reserve voor haar en zei hier heb je zusje.
    En sindsdien hebben we zusje van hetzelfde exemplaar en is de voorganger vergeten
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Waxinelichtjes vindt dit leuk.
  9. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    Oudste: toet en sienie
    Jongste: tuttie
     
  10. Peetje83

    Peetje83 Fanatiek lid

    29 jun 2011
    3.809
    2.405
    113
    Limburg
    Knuffels van de oudste heten Eend en hamstertje. Eend heeft ie al sinds de geboorte en is.... Een eend! Hamstertje is een knuffelbeer die hij een paar maanden geleden in de ambulance kreeg.

    Die van mijn jongste zoon heren Nijnie en beertje.
    Super origineel dus :roflmao:
     
  11. TotalBella

    TotalBella VIP lid

    11 apr 2019
    6.578
    6.272
    113
    Apie en Beer, voor je-raad-het-nooit een aap en een beer :roflmao:. Ze heeft nog een beer die berie-berie heet, ook heel origineel. En een beer die Arnie heet, maar dat is een knuffel van de oudste die de naam had verzonnen.
     
  12. KellD

    KellD Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.192
    525
    113
    Mijn zoontje van 2 noemt zijn slaapkonijn 'La-Lijn' omdat hij dit vroeger aangaf als slaapkonijn.
     
  13. RE080219

    RE080219 Fanatiek lid

    10 dec 2018
    2.450
    4.626
    113
    Van oud naar jong:
    - Harrie (een koe)
    - Slappe Tinus (een beer)
    - Zebraatje (een...juist)
    - Schaapje (...)
    - Krotje (een tutpopje)
    - (geen knuffel)
    - Sokje (konijn)
    - (geen knuffel)
    - Snaffles (konijn)
     
  14. Bloem2310

    Bloem2310 Fanatiek lid

    6 aug 2016
    2.545
    1.895
    113
    Dochter hier is gek van knuffels. Sommigen hebben gewone namen zoals 'bruine hondje' en 'beer', maar er is hier ook een pinguin die Kleine Hoetie heet, een popje met de naam Baby en een grote Koala die Bessie heet.
     
  15. HvL

    HvL Bekend lid

    6 mei 2015
    646
    378
    63
    Wat leuk allemaal!

    De oudste zijn lieveling knuffeltje heet piepje. Klein knuffeltje waar vroeger bij knijpen een piepgeluid uit kwam

    De middelste haar lievelings knuffel heet. Langoor. Knuffel met lange oren. Ze heeft er 2 van. Maar hebben beide andere gezichtsuitdrukking. Dus het is blije langoor en verdrietige langoor .

    De jongste zijn knuffel heet ook langoortje. Wel een hele andere dan van de middelste. En hij heeft een pinguïn knuffel die hij zelf ping ping heeft genoemd. Hij is 2 jaar.
     
  16. Peetje83

    Peetje83 Fanatiek lid

    29 jun 2011
    3.809
    2.405
    113
    Limburg
    Ow ik was de pop van m'n jongste zoon helemaal vergeten. Die heeft hij Owen Jr. genoemd :rolleyes:
     
  17. Deedee91

    Deedee91 VIP lid

    10 jun 2015
    13.097
    5.274
    113
    Dochter heeft er heel veel, is er gek op. Maar namen hebben ze niet. Ja gewoon hond of konijn.
     
  18. AvdY

    AvdY Niet meer actief

    Die van mijn dochtertje heten Dik (een dikkie dik), piep Laurens de derde (een konijn denk ik, vernoemd naar de gever), groot konijn (een roze konijn), en al haar poppen heten, afhankelijk van het moment, of Emma of hebben haar eigen naam. Ook niet Emma 1,2 etc, gewoon allemaal Emma.
    En haar onzichtbare vriendje, waarvan ze me nu regelmatig verteld dat ze er niet meer is, heet Leo. Het duurde even voordat we door hadden dat er in Peppa pig ook een onzichtbaar vriendje Leo voorkomt ;)
     
    Waxinelichtjes vindt dit leuk.
  19. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.494
    3.160
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Mijn kinderen zijn al ouders; maar sommigen knuffels gaan al een tijd mee ;)

    Stippie en Kleine Stip
    Waffie
    (alle 3 Ty beans)
    Wolfie
    Grote Beer

    van de jongste;
    Tracy
    Teddy (schildpad) was ook lang favoriet. Daar zijn we ooit nog voor teruggereden naar een vakantiepark
    Maar haar 'doekjes' zijn nog het meest favoriet.

    Maar de ty beans zijn ook graag gezien hier in huis en afhankelijk van de naam die op het labeltje staat, krijgt hij die of een variant ervan tegenwoordig.
     
  20. Jottie

    Jottie Fanatiek lid

    17 apr 2015
    2.098
    873
    113
    groningen
    Jongste.
    Doekedoek (wit konijntje)
    Dikkie(Dikkie dik)

    Middelste.
    Poppo ( knuffeldoekje)

    Oudste.
    Spookje(knuffelpopje)
     

Deel Deze Pagina