Dierenpark/ pretpark Limburg vandaag open?

Discussie in 'De lounge' gestart door Female, 8 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Female

Female Niet meer actief

Ik woon in Limburg en dacht; we gaan lekker even naar het kasteelpark in Born vanmiddag.
    Ben nog niet helemaal gewend aan het carnaval gebeuren, maar je raad het al, is dicht natuurlijk... :(
    Had zo'n zin om even naar een dierenparkje of pretpark te gaan vanmiddag.

Wie weet iets dat leuk is en vandaag open, niet te ver van Limburg?
    Het hoeft niet een heel groot en duur park te zijn want we gaan alleen vanmiddag.

Wie weet iets leuks?

2. Babyliciouss

Babyliciouss Niet meer actief

Gaiapark misschien???
    Zit een beetje met t zelfde probleem :D
    Ik was me al af aan t vragen of de Ikea in Heerlen open zou zijn...

3. Female

Female Niet meer actief

Hoihoi!

Had ik idd al voor gekeken, maar ik vind dat je voor gaiapark eigenlijk een hele dag moet uittrekken.
    Voor een middagje vind ik 17,50 pp ook best veel geld eerlijk gezegd...

Oei ja Ikea is idd verleidelijk. Breng me nou niet op ideeen, want dat is zeker duurder dan het gaia park :D

edit; alle winkels op woonboulevard heerlen zijn open, even gespiekt

4. Babyliciouss

Babyliciouss Niet meer actief

Hihi, ja idd... Ikea kan zeker duurder uitvallen!

En gelijk heb je, €17,50 is zeker duur voor een paar uurtjes beestjes kijken.

Had toevallig net zelf ook al gekeken, hier word t vanmiddag dus ff een ritje naar de Ikea!

5. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Toverland?

6. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    In Overloon bij venray zit een dierenpark, weet niet of die open is maar is wel erg leuk en niet heel groot.

7. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

8. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
  9. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    Kinderstad Heerlen en Mondo Verde, daar zijn ook wat actracties en diertjes.

10. Female

Female Niet meer actief

Toverland en Overloon heb ik gekeken, lijkt me wel leuk, maar ik vind 17,5 pp toch wel duur voor een paar uurtjes. Voor een hele dag is het niet erg...

@ fairylaughs; super dankje voor de tip! Kijk, zoiets zocht ik. Dat gaat hem worden :)

Indoorspeeltuinen zijn we niet zo heel gek op hier dus...

Bedankt voor het meedenken!! :D

11. Alita

Alita Niet meer actief

gaiapark?

12. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    Aan die tip heb ik ook nog wat. Is vlakbij ons, maar wist er helemaal niet van.

13. Female

Female Niet meer actief

@ Antje; idd, suf he, ik had er helemaal niet aan gedacht om zoiets over de grens in Duitsland te zoeken. En het is ook helemaal niet duur. Zit een kinderboederij, speeltuin etc bij ook...

14. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    @ Female, precies en is ook nog eens bijna bij oma om de hoek. Daar gaan wij spoedig ook eens een bezoekje aan brengen. Laat maar weten hoe het was! En wij maar altijd denken, waar kunnen we nog meer diertjes gaan kijken ipv schutterspark en Born. In Aken ligt ook iets van een dierenparkje, daar zijn mijn ouders eens geweest met de kleine man.

15. Alita

Alita Niet meer actief

nou wij wonen allemaal dicht bij elkaar dan meiden...wildpark is wel leuk idd.....

16. FairyLaughs

wij gaan hier vaker heen.. is echt net over de grens bij schinveld...
    heel leuk parkje met wolven, beren, roofvogels (ook een show), paarden, herten, beien, zwijnen en nog veel meer dieren.. je hebt een leuk speeltuintje en een leuk restaurantje... kinderen kunnen ook een zakje met voer kopen bij uit automaten die door het park staan zodat ze de hertjes enzo kunnen voeren...

17. FairyLaughs

leuk dat ik je kon helpen haha

18. mellepel25

mellepel25 Actief lid

30 apr 2010
    398
    1
    18
    Ja wildpark gangelt is idd leuk!

Het gajapark vind ik op zich wel leuk...alleen meiden..ik snap er werkelijk waar geen snars van hoe je daar nou moet lopen. Er staan wel allerlei routes aangegeven maar toch snap ik er geen ene zak van! Mijn nicht zegt ook altijd dat ze het gevoel heeft de helft niet gezien te hebben.

Ik moet daar wel altijd lachen. Mijn zoon (bijna 20 maanden) durft de houten bruggen niet over. je kunt daar tussendoor naar beneden kijken en dat vind hij ontzettend eng:D.

19. Female

Female Niet meer actief

Hey meiden,

Het was hartstikke leuk!
    Het was heeel ruim opgezet, eigenlijk een wandeling door het bos en tussendoor kom je steeds dieren tegen.
    Er is een grote speeltuin, restaurantje en kinderboerderij.

Als ik een tip mag geven zou ik over 1 a 2 mnd eens gaan als het echt lekker weer is en het hele bos mooi groen is.

Was ook goedkoop, 6 euro voor een volwassene en kids tot 4 jaar gratis. Parkeren is ook gratis.

Voordeel van NU gaan: er zijn 3 pasgeboren lammetjes in de kinderboerderij, een paar dagen oud, die waren echt super schattig en je kon ze makkelijk aaien :D

Dus Fairylaughs; danje voor je tip! :)

20. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    Super dat het in een bos is. Dat is wat wij ook zo leuk vinden aan schutterspark in Brunssum. Een kinderboerderij en bos.
    Wij gaan er snel een bezoekje aan brengen, zeker na al die positieve verhalen.

Blijkt dat manlief het park kent, had er alleen niet meer aan gedacht.

@ Mellepel, in kijk eigenlijk nooit op de routes in het gaiapark. We lopen daar altijd net zo lang rond totdat we geen zin meer hebben. Heb wel het idee dat we er altijd alles gezien hebben.

Deel Deze Pagina