Hoe heten die clips of wat het ook is om te onthouden welke borst als eerst aan de beurt is na de vorige voeding? En waar koop je fijne? Een haarspeld lijkt me niets. Ik weet het echt niet meer van de vorige keer.
Ik heb ze destijds bij de lingeriezaak gekregen.. Dus livera of Hunkemöller. Bij mijn voedings bh gekregen destijds
Ik dacht ècht dat je een geintje maakte, moest eerst even googelen, en je hebt nog gelijk ook ! Dank je!
Echt?! Das bizar! Hier heb ik een slap theezakje na de voeding, en voel ik me lolo Ferrari ervoor. Heb wel kleine borsten ( b cup) misschien dat dat scheelt?
@Madelein: Bij onze eerste kon ik het inderdaad makkelijk zelf voelen. In ieder geval de eerste maanden, maar dat wordt steeds minder. Bij de jongste kon ik het al heel snel niet meer zelf voelen. Nu denk ik dat het dan ook steeds minder gaat uitmaken of je het wel netjes om en om doet. Ik werkte trouwens met een armbandje dat ik steeds om de andere arm deed. En mijn schoonzusje heeft een app waarin ze het bijhoudt, hele moderne mama. Kortom: de keuze is reuze.
Kreeg van mijn kraamhulp de tip om het clipje van je voedingsbh andersom vast te maken. Misschien heb je er wat aan. Zelf schreef ik het in de kraamweek op en daarna voelde ik het wel. Nu is ze 13 maanden en maakt het niet zo veel meer uit als ik eens aan de verkeerde kant begin.
Ik gebruik inderdaad ook de app... zo zie ik gelijk hoe lang ze tussen de voedingen laat, wat een beetje haar patroon aan het worden is en wat ik dus een beetje kan verwachten. Best handig gebleken de afgelopen tijd (dochter is bijna 4 maanden nu)
Grappig, ben daar dus helemaal niet mee bezig. Tja en dan krijgt hij soms 2x dezelfde, zal zoveel toch niet uitmaken? Bij mijn eerste had ik wel zon clipje gekregen, maar dat vergeet ik dan gewoon om te zetten dus dat werkt hier ook niet.
app werkte hier niet, vergat het, had vaak een lege batterij, te druk, te moe om het bij te houden. had een lintje gekregen in de blije doos (of een van die andere dozen volgens mij) bhzaken hebben dat vaak wel, misschien prenatal ook
Ik deed ook een armbandje wisselen. Maar dan vroeg ik me wel eens af of ik hem nou gewisseld had vorige voeding. Had overproductie dus volle knoeperds beide kanten dus voelde dat echt niet. Toen ik 1 borst per keer ging voeden werd het een stuk duidelijker toen liep ik wel eens scheef
Ik gebruikte altijd een armbandje. Zo'n rekbaar rubber ding. Heb ook wel eens een haar elastiek gebruikt.