Hoe heten die dingen

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Buitenleven, 3 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Buitenleven

Buitenleven Niet meer actief

Hoe heten die clips of wat het ook is om te onthouden welke borst als eerst aan de beurt is na de vorige voeding? En waar koop je fijne? Een haarspeld lijkt me niets.
    Ik weet het echt niet meer van de vorige keer.

2. butterblue

butterblue Bekend lid

7 nov 2014
    716
    156
    43
    Werk in het ziekenhuis!
    NL
    Ik heb ze destijds bij de lingeriezaak gekregen.. Dus livera of Hunkemöller. Bij mijn voedings bh gekregen destijds :)

3. littlemunchkin

littlemunchkin Fanatiek lid

12 mei 2015
    1.811
    1.004
    113
    Ik ken ze niet, ook niet gekregen bij de aankoop van mijn bh's

4. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Boobietags :D

5. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
  6. Buitenleven

Ik dacht ècht dat je een geintje maakte, moest eerst even googelen, en je hebt nog gelijk ook :D!
    Dank je!

7. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Gewoon voelen ;)

8. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Haha nee ik ben heel serieus ;) Graag gedaan, vond het handig en een mooie versiering.

9. Buitenleven

Dat werkt dus niet bij mij; na het voeden voelden ze nog net zo vol aan als ervoor.

10. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Echt?! Das bizar! Hier heb ik een slap theezakje na de voeding, en voel ik me lolo Ferrari ervoor. Heb wel kleine borsten ( b cup) misschien dat dat scheelt?

11. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.824
    19.145
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    @Madelein: Bij onze eerste kon ik het inderdaad makkelijk zelf voelen. In ieder geval de eerste maanden, maar dat wordt steeds minder. Bij de jongste kon ik het al heel snel niet meer zelf voelen. Nu denk ik dat het dan ook steeds minder gaat uitmaken of je het wel netjes om en om doet.

Ik werkte trouwens met een armbandje dat ik steeds om de andere arm deed. En mijn schoonzusje heeft een app waarin ze het bijhoudt, hele moderne mama.
    Kortom: de keuze is reuze.

12. nijna

nijna Fanatiek lid

25 nov 2015
    1.365
    85
    48
    Kreeg van mijn kraamhulp de tip om het clipje van je voedingsbh andersom vast te maken. Misschien heb je er wat aan.

Zelf schreef ik het in de kraamweek op en daarna voelde ik het wel. Nu is ze 13 maanden en maakt het niet zo veel meer uit als ik eens aan de verkeerde kant begin.

13. LizzyWizzy

4 feb 2012
    85
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik gebruik inderdaad ook de app... zo zie ik gelijk hoe lang ze tussen de voedingen laat, wat een beetje haar patroon aan het worden is en wat ik dus een beetje kan verwachten. Best handig gebleken de afgelopen tijd :) (dochter is bijna 4 maanden nu)

14. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.690
    2.400
    113
    Vrouw
    Broek
    Grappig, ben daar dus helemaal niet mee bezig. Tja en dan krijgt hij soms 2x dezelfde, zal zoveel toch niet uitmaken? Bij mijn eerste had ik wel zon clipje gekregen, maar dat vergeet ik dan gewoon om te zetten dus dat werkt hier ook niet.

15. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    app werkte hier niet, vergat het, had vaak een lege batterij, te druk, te moe om het bij te houden.
    had een lintje gekregen in de blije doos (of een van die andere dozen volgens mij)
    bhzaken hebben dat vaak wel, misschien prenatal ook

16. Jillzz

Jillzz Fanatiek lid

17 aug 2015
    2.126
    405
    83
    Ik deed ook een armbandje wisselen. Maar dan vroeg ik me wel eens af of ik hem nou gewisseld had vorige voeding. Had overproductie dus volle knoeperds beide kanten dus voelde dat echt niet. Toen ik 1 borst per keer ging voeden werd het een stuk duidelijker:D toen liep ik wel eens scheef:)

17. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik gebruikte altijd een armbandje. Zo'n rekbaar rubber ding. Heb ook wel eens een haar elastiek gebruikt.

Deel Deze Pagina