Zelfs ik heb een proefexemplaar besteld. Zoveel pagina's over een schoonmaakdoekje, dat moet ik proberen.
zelfde ip adres maakt niet uit. vanaf mijn laptop voor mezelf, mijn schoonvader en nu ook 1 voor mijn vriendin besteld. Uiteraard 3 verschillende adressen en 3 verschillende email adressen gebruikt. Ik heb inmiddels de vloer er mee gedweild, dat is even wennen doordat hij dunner is, en hij haalde niet in 1 x de vlekken weg (dus even nagepoetst en dat ging heel simpel) Als je ziet hoeveel vuiler het water was dan normaal Vloer lijkt echt wel schoner! en het grote voordeel: na 1 minuut zijn mijn plavuizen droog! Daar ben ik blij mee, want de katten wandelen gewoon over de vloer, ook als ie nat is..... En er is ALTIJD wel iemand die wat moet doen, net als er gedweild is.
Hier ook nog een vraag: Als je toch een schoonmaakmiddel wilt gebruiken, maakt het dan nog uit wat voor soort? ( ik heb keukenspray, badkamerspray, allesreiniger, chloor, ontvetterspray, allemaal van dat soort spul) En ook hier de vraag na hoevaak wassen moeten ze vervangen worden?
Ik heb er maar meteen 12 besteld ipv een proefexemplaar haha... als iedereen zo enthousiast is moet het wel goed zijn toch?
ik heb dat fantastische doekje ook maar besteld om te proberen. wel tof dat je ook de verzendkosten niet hoeft te betalen
Welk schoonmaakmiddel maakt niet uit maar het is echt niet nodig! Na hoe vaak wassen kan ik je nog geen antwoord geven. Heb ze nu een keer of 5 gewassen denk ik en poetsen nog steeds blinkend schoon.
Hahaha gouden huishoudtip is dit zeg! Ook hier het doekje gebruikt en gewoon echt streeploos schoon! Ik ben fan! Ga er nog een paar bij bestellen en ook een dweil
mamabri heb jij uiteindelijk 1 of 2 doekjes gekregen?! als ik het me goed herinner dan stond er in jouw mail toch ook dat je er 2 zou krijgen?!
Ik heb ze al gemaild om te vragen of je met chloor en schoonmaakazijn mag werken. Ik houd je op de hoogte!
Ik heb hem naar aanleiding van dit topic besteld, en heb hem binnen Vanuit België besteld overigens, en nog steeds 100% gratis Ik ga hem vandaag nog testen!!
Haha, lekker burgerlijk schoonmaaktips uitwisselen 😂 Had zo een les op de huishoudschool kunnen zijn
Hier mijn doekje ontvangen en super blij mee. Ik ga straks meer doekjes bestellen. Iemand al ervaring met het dweil-systeem en de bijbehorende doeken?