Ik heb de ramen gedaan met het doekje. Op het eerste gezicht lijken ze mooi schoon. Tot het avond is en het licht van de tuinverlichting op de ramen valt. Helemaal blauw en de vegen hoe je de ramen gedaan hebt zie je staan. Vreselijk! Ik ga dus mooi weer terug naar mijn Jemako doeken. En kan dus de ramen opnieuw doen.. Heb hem goed natgemaakt en daarna goed uitgewrongen zodat hij weer bijna droog aanvoelde. Dus daar ligt het niet aan. De afzuigkap had ik er wel zo schoon mee.
Net ook ff het huis door gegaan met de doek en vooralsnog ziet het er fris en fruitig uit. M'n zus is ook laaiend enthousiast over dé doek
Welke heb je en wat is het verschil met je oude dweilsysteem? Hier heel tevreden over het doeke. Heb die 10+2 doekjes besteld en 5 antibacteriële doekjes
Ik heb het semi-prof systeem. De steel is heerlijk lang dus je staat niet meer krom. Je hoeft niet steeds te bukken om de dweil nat te maken/uit te wringen. geen gesleep met een zware emmer, je gebruikt veel minder water ( 450 ml ipv een hele emmer) en je hebt steeds vers water ipv je dweil uitwringen in een vies sopje in de emmer. Bovendien is de dweilstok heel wendbaar waardoor je echt heel goed overal bij kunt.
Ik hoop niet dat je dat met dezelfde doek hebt gedaan.. Of althans zonder hem te wassen, want dan zat het vet van de afzuigkap nog op je doekje xD
Bedankt. En moet je daarna nog drogen of niet? nu heb ik een emmer waar ik ook de doek bij kan uitwringen. Moeilijk te beschrijven. Maar ik dweil niet supernat
Nee we hoefde niet na te drogen. Zowieso kun je de hoeveelheid water zelf doseren omdat je zelf bepaald wanneer en hoe vaak je spuit. Ik heb zelf bekkeninstabiliteit en dweilen was vreselijk zwaar voor me. Met dit systeem is het veel beter te doen doordat ik iig niet meer hoef te tillen en te bukken. Bovendien vond ik de vloer echt heel mooi na het opdrogen
De ramen worden bij mij niet mooi schoon, je ziet toch strepen erop helaas. Voor de rest vond ik het wel een goede doek, gasfornuis en afzuigkap mooi schoon. De tegels in de wc werden ook streeploos schoon. Zit er veel verschil tussen die antibacteriële doek en de gewone dan?
Ik vind ze fantastisch! Alleen vind ik dat ze niet mooi schoon worden in de was, al doen ze het nog steeds prima.
Ja, dat vind ik ook, de doeken die ik gebruikt heb zijn inmiddels vodjes om te zien.....Maar ze doen het super.
Ik kom net in dit topic om te vragen hoe ze er bij jullie uit zien na t wassen, maar hier heb ik dus m'n antwoord. Hier zijn ze helemaal grauw, en sommige vlekken krijg ik er al niet meer uit.
Nou, inderdaad. Ik heb bij die proefzending een lichtgele besteld en het ding ziet er al niet meer uit, haha. Ook na wassen, helaas. Ik heb wel een pakket besteld, want het maakt goed schoon. Ik ben benieuwd hoe de andere kleuren zich houden.
Ja, jammer, ik wou er eentje voor poetsgrage overgrootmoeder bestellen, maar helaas op. Mijn moeder is er ook enthousiast over, heeft de ramen ermee gedaan, glas in lood, dus normaal een heel gedoe, maar dit ging wat makkelijker. Mijn zus is er ook heel tevreden over.