Bovenaan op de website in de menubalk staat Gratis. Daar klik je op en dan kan je er eentje bestellen.
ik heb de doeken van jemako getest ideaal en stond op punt ze aan te schaffen tot de collega van mijn man met een pakketje kam bij de cranenbroek vandaan de doekjes zijn wat kleiner maar voor 4 euro heb je 2 sets, ideaal, en ze werken echt net zo goed en op dezelfde manier heel wat leuker, om nu 40 euro voor ramen lappen te betalen zo leuk vind ik het ook niet. Ik liep trouwens langs het huis van de jemako dame ze vond ramen zemen zo leuk, ze waren altijd brandschoon, je kon gewoon niet door de ruiten heen kijken zo vuil waren ze (moest stiekem wel lachen . )
dus je ramen kun je doen door alleen dat doekje erover te doen? geen ramentrekker nodig? zou ideaal zijn.. en begrijp ik goed dat die herbruikbaar is door te wassen (zonder wadverzachter en droger)? ik heb hem ook besteld
Nou inderdaad vind dat ze mijn bestelling wel gratis mogen maken zoveel potentiële klanten lever ik nu aan
Je maakt het doekje nat, wringt hem goed uit zodat hij klam is en daar doe je het raam mee. Niet navragen helemaal niets
Je kon eronder klikken op aanvraag gratis microvezeldoek dat heb ik gedaan en ze sturen er een op gratis! Ik ben super benieuwd hahahaha
Bij mij geeft ie aan deze manier van verzenden is niet beschikbaar. 😯😯 Edit: Het is gelukt 😄
Ik wilde er een gratis bestellen maar zie de optie nergens staan. Wel 1 doek voor 1,75. Hebben ze het nu snel veranderd omdat er zoveel bestellingen zijn? Of kijk ik gewoon niet goed?