Aan mij heb je ook wat dat betreft een goede tester: is mijn dagelijks werk, dus heb met héél wat merken en soorten doekjes gewerkt.
Ik moest toch even dit topic openen om te zien waar dit overgaat. Staat de hele tijd vrij bovenaan als je de lounge opent. Ik ben heel nieuwschierig geworden en heb ook het gratis doekje besteld. Ook gelijk aan mijn moeder en zussen geappt Vind het altijd een rotklusje om de rvs gasplaat schoon te maken. Met ontvetter en goed nadrogen. Hoop dat het met dit doekje makkelijker gaat. Dan ga ik ook een paar doeken bestellen!!
nee is bij niets nodig, ook niet voor je ramen, of zoals bij mij hoogglans keuken. Gewoon laten drogen. Wel je doek goed uitwringen.
Hier ook de doek binnen en m'n ramen zijn al schoner en steeplozer dan ik ze zelf met ramen zemen kan krijgen! En m'n spiegel blinkt heel mooi, dus ik ben er super blij mee!😁
Heb ze net binnen en gelijk uitgetest! WOW wat een wonderdoekje!! Ik heb mijn ramen en spiegels binnen 5 minuten gedaan beneden en ze blinken je gewoon echt tegemoet, zelfs met het zonnetje erop is er geen streep te bekennen!! Ik ben echt heeel blij met dit doekje haha!! Bedankt voor je tip!!
Wow, ik heb er zin in haha. Ik droog nu best veel dingen na. Wasbak, tegels, spiegels, glazen raampjes ed. Anders droogt het zo vlekkerig op.
Ik heb hem ook vandaag binnen en meteen even getest op: Spiegel, wastafel, kranen en muren van de badkamer Tv's en ipadschermen Rvs koelkast en rvs plaat achter het fornuis Glas in lood van de woonkamerdeur Glasplaat van de kookplaat En ik ben verkocht! Ik heb een hekel aan het gevoel van microvezeldoekjes maar hier echt geen last van en werkeljkwaar alles wat ik heb gedaan was in mum van tijd streeploos schoon. Dit gaat me veel tijd besparen. Kalk op de kranen was overigens niet weg, maar dat had ik ook niet verwacht.
Net ff getest op de wastafel en spiegel in de badkamer en droogde heel mooi op! Heb 'm ook besteld voor m'n zus
Yes, hier ook binnen! Mijn grote spiegel, spiegel in de gang en badkamer zijn streeploos schoon! Ruitjes in buffetkast glanzen me tegemoet! Rvs afzuigkap zonder nadrogen streeploos Ruitje magnetron als een spiegel zo mooi En daarna de ultieme test ons aanrecht wat echt afgrijselijk vol strepen zit na het schoonmaken en zelfs nadrogen en nu...... Zonder strepen en vegen en gewoon alleen met het klamme doekje en zonder nadrogen! Daarna schoongemaakt op de normale manier omdat ik het doekje wou testen, maar niet echt schoon meer was en nu weer een afgrijselijk aanrecht met strepen en vegen! Ik ga dat doekje gauw wassen! Wassen jullie het apart? of met de andere doeken zoals handdoeken en dan zonder wasverzachter
Ik ga morgen al mijn meubels er eens mee schoonmaken Vond schoonmaken al nooit vervelend maar deze doeken hebben mijn schoonmaak leven echt verrijkt! 😂
Ik was ze met de handdoeken en theedoeken enz. Dat doe ik altijd al zonder wasverzachter omdat ik zachte handdoeken niet lekker vind afdrogen Vind het alleen ff wennen dat ik niet deze hele was in de droger kan gooien maar even moet sorteren omdat deze doekjes niet in de droger mogen.
Ja ik was handdoeken ook zonder wasverzachter. Merk je niks aan de handdoeken als ze samen met de doekjes gewassen zijn?