na ruim 7 jaar een verbroken relatie te hebben gehad met mijn vader is er nu weer af en toe contact denkend aan verjaardagen. Nu is hij binnenkort jarig en zal ik er voor het eerst heen gaan. Ik zou echter niet weten wat ik moet geven. Ik zie het contact ook echt als dat hij een kennis is en niet mijn vader en weet ook nog niet in hoeverre het contact meer gaat worden gezien het me ook veel energie kost. Maar omdat ik toch niet met lege handen aan wil komen misschien jullie nog tips? Ik weet eigenlijk niet goed waar hij van houd en vragen doe ik ook liever niet. Ik hoop dat ik hier een bruikbare tip ga vinden
Als ik denk aan een cadeautje voor iemand waar ik weinig van weet zou ik geen alcohol doen, je weet nooit zeker of je daar goed of slecht aan doe. Misschien i.d. een voorjaarsplantje of id doosje chocolade
Ik zou een thema pakketje maken. Je weet mssn wel of hij koffie/thee drinkt of van zoet/hartig houd etc. Bij de action of xenos heb je altijd wel wat leuks.. Of een mooie pot/blik kopen met lekker snoepjes/koekjes/ Chocolade erin.