Nooit geweten hoe je kids voluit heten, had eigenlijk hele korte stoere namen verwacht haha. Vind Kick en Pom nog steeds helemaal leuk !
Wat grappig, jouw zoon heeft voor mij een hele bekende naam Onze zoon heet G.erodi M.auro J.eep. 3e naam is vernoemd naar overgroot opa en spreek je uit als J e e p, dus niet djiep
Irem Şerife (uitspraak: ierèm sjeriefè). Tweede naam is een directe vernoeming naar de oma van mijn man. Isra Ruhişen (uitspraak: iesra roehisjèn). Tweede naam is een indirecte vernoeming naar mijn overleden vader.
We hebben blijkbaar dezelfde smaak, Megan stond lange tijd op nr. 1 bij mijn man en Julie en Amber stonden ook op ons lijstje! Onze dochter heet Naomi Joëlle. Ze heeft ook nog een derde naam, maar die is zo zeldzaam dat ik die hier liever niet neerzet!
ons dochtertje heet Demi Luana Ons zoontje krijgt ook 2 namen. Geen van de namen zijn vernoemingen of zo, maar gewoon omdat we ze mooi vinden.
Malou Indy Yannieck Naomi. Ruben Nigel Mignon Aiden. Benthe Daniek Mischa Esmee. Het kindje dat wij verloren zijn hebben we de naam Esra meegegeven.