ons moppie heet mare lyin. (maa-ruh lie-in) Roepnaam: mare, de tweede naam bestaat uit 2 letters van schoonvader en 2 letters van mijn moeder. Voor de 2e hebben we nog geen naam, maar als we hetzelfde met de letters willen doen, moet het een jongetje worden, want van mijn schoonmoeder en mijn vader kunnen we geen meisjesnaam maken op die manier....hellp!!
Rafael Dominique, roepnaam Rafael. (Vaak afgekort tot Raf/Raffie) Tweeling krijgen 3 namen, maar die plaats ik hier niet... eind augustus wel...
Denny Gerrit Loduvicus Leendert denny is zijn roepnaam gerrit is de naam van overleden vader van man loduvicus is naar mijn vader, maar dan verkeerd aangegeven bij de gemeente haha: moet zijn ludovicus leendert is de naam van mijn schoonvader, stiefvader van man
Dat vind ik best grappig te horen want we hebben ze inderdaad zelf bedacht en de kinderen zijn niet vernoemd.
Anthony Nathan Pieter. Anthony ( vernoeming naar mijn vader Teunis( zijn opa) en overgroot vader(mijn overleden opa) Anthonius) Nathan ( gewoon een mooie stoere naam) Pieter ( vernoeming naar mijn overleden opa)
Aiden Jonathan Matteo Matteo is ontstaan uit de naam van mijn vader (Otto) en de naam van mijn schoonvader (Mettinus).
Onze dochter heet Senna lizzie 2de naam is vernoemd naar moeder(elisabeth) nichtje(liza) en onze overleden boskat (izzie) en dan een beetje samen gevoegd