Tijdje terug al een topic geopend voor ons derde kindje, een meisje. We hebben al een zoon en een dochter. De naam die blijft hangen en waar we allebei wel tevreden mee zijn is S.uus en denk ook dat dit het wordt.. een echt wauw gevoel hebben we niet maar dat hadden we bij onze zoon ook niet. Voor ons was er maar 1 wauw naam en die heeft onze eerste dochter... Echter blijft de naam H.annah ook hangen... Vind ik voor een volwassenen leuker dan S.uus denk ik..... alleen heet onze dochter J.anne.............. Wat vinden jullie? Kan het wel of echt niet?
Ik vind H.annah en J.anne prima kunnen! Ik vind S.uus alleen een leukere naam en ook voor een volwassene een leuke naam.
ML vindt Suze niet mooi. Ik vind de klank wel mooi maar wil denk ik ook liever geen e op het eind .... thnx!
Hannah vind ik leuker maar wat minder icm de naam v jullie dochter. Maar als het dé naam is zou ik het doen.
Bij Janne zou ik kiezen voor Suus. Ik ben van het afkorten van namen en Janne en Hannah zouden bij mij dus Jan en Han worden daar zou ik flink over struikelen
Dan roep ik gewoon janna en komen ze allebei! Ik ben ook van het afkorten maar bij J.anne doen we dat dus nooit haha.
Ik vind het teveel op elkaar lijken. Ik zou in dit geval dus voor Suus (of Suzanne/Susanne en als roepnaam Suus) gaan.
Ik vind Hannah een mooiere naam dan Suus. In combinatie met Janne vind ik het alleen wat minder. Ik denk dat ik dan toch eerder voor Suus zou gaan. Misschien dat de naam Suzan nog wat voor jullie is?
Jammer dat Suze afvalt. Suus als kind vind ik super schattig maar als volwassen wat minder. Dan zou ze terug kunnen vallen op Suze, wat juist weer chique en volwassen klinkt! Hannah vind ik echt prachtig maar niet icm Janne, dat lijkt echt teveel.
Is Saar of Sarah nog een optie? Vind ik leuker bij Janne staan. Maar Suus of Hannah vind ik ook mooie namen. Als het tussen die twee gaat zou ik voor Hannah gaan.