Tja zie onderschrift Oudste; Liam Hendricus Martinus. Vernoemd naar mijn ouders Jongste; Baer (spreek uit als Beer) ouderwetse venloosche naam. Geen tweede of derde naam, wilde ML echt niet aan beginnen
Wat een mooie, aparte namen zie ik hier voorbij komen. Ik ben helemaal fan van jouw jongensnaam @Niennientje en prachtig dat jullie de jongste naar haar grote zus hebben vernoemd @Mississippi ♡
@Madeliefje06 , ik was benieuwd naar de twins. Mooi! Jullie sterretje vind ik zo'n mooie jongensnaam!
I.ndy B.loem P.auline De laatste naam is naar mijn moeder. De 2e naam zou eigenlijk de roepnaam worden maar ik was toch een beetje bang voor het pest-gehalte.
Leuk topic en schitterende namen komen er voorbij! Erg goed ook voor de inspiratie Ons meisje heet N.orah R.ose Niet quoten please want haal t denk ik zo weer weg
Mooie namen staan er tussen. Onze dochter heet E.smée Juliënne Maria. E.smée: samen bedacht Juliënne: random bedacht door mijn vriend. Moest een naam tussen om verwarring te voorkomen, anders nml zelfde voorletters en achternaam als mijn schoonmoeder en die woont naast ons. Maria: is mijn moeders derde naam en schoonmoeders tweede naam dus hierdoor beide oma’s in een keer vernoemd