Supermooi, vooral Tyas!! 'Helaas' heeft onze dochter al een naam met een t en vind ik dat 2x niet zo mooi...anders kwam die zeker op het lijstje.
Niet quoten!! Compleet achterstevoren geschreven: Als ik klaar ben met mn middagslaap haal ik m weer weg!
Wat een mooie namen komen er voorbij.. zou er bijna een 3e van willen Mijn oudste heet Noah (zoon) En de jongste Sam ( dochter)
Hier Nederlandse namen (niet quoten, haal het zo weer weg). Mijn kinderen heten: Bekijk bijlage 585374
Sam voor een meisje, LOVE IT! Kon hier helaas niet icm de naam van mijn man. En onze zoon heet ook, als tweede naam dan, Noah. Dochter Robin Suze Grace Zoon Brandon Noah Even uit nieuwsgierigheid, waarom zet iedereen er bij 'niet quoten' of schrijven mensen de namen andersom of met puntjes?
@Lils Sam/Sem vind ik ook zo tof voor een meisje. Helaas hebben we al een Sam (jongen) in de vriendengroep. @Appeltje22 Ivm herkenbaarheid. Met puntjes is het lastiger om de namen te vinden in de zoekmachine en met quoten blijven de namen staan, ook als ze uit het originele bericht zijn gehaald.
Oké, ik snap 'm. Maar in de zin van, dat andere mensen op google jouw namen in gaan typen en dan misschien op dit forum terecht komen (jou dan herkennen aan je kindernamen) en jouw berichten lezen? Dit is echt puur interesse hor, want ik denk gewoon niet zo ver na
Dat. Maar ik wil ze bijvoorbeeld niet op internet hebben staan. En al helemáál niet voor eeuwig. Wil dat mijn kinderen daar zelf bewust voor kiezen als ze de leeftijd hebben waarop ze goed kunnen beslissen over de gevolgen. Daarnaast zijn de namen van onze kinderen vrij uniek en dat is reden #2 waarom ik ze niet op het www wil hebben. En omdat ik wel mn eigen bericht kan aanpassen, maar niet die van anderen, graag niet quoten dus (heb voor één keer een uitzondering gemaakt door de namen tijdelijk hier erop te zetten).
@wishfulthinking: jammer, heb het gemist. Link werkt niet meer. @Emma86: leuke naam van je zoon! Die draag ik vaak voor in de namentopics hier
Ooh zo dom, zit ik een verhaal te typen over waarom mensen niet gequote willen worden, quote ik zelf iemand. Joe! Lekker suf. @Lils vind je het erg dat ik je heb gequote? Anders ga ik het even melden dat ze m'n berichtje verwijderen!
De namen van mijn kinderen passem.niet echt bij elkaar maar dat hoeft ook niet zijn allemaal eigen persoonlijkheden. Oudste zoon P.harrell Zoon: J.oshua Zoon: R.ayan Tweelingzoon: Omar Tweelingzus: Sara