@3boymom Dat vind ik nog best meevallen hoe ze (niet) bij elkaar passen! Vind het zelf altijd wel gek als iemand meerdere kinderen heeft en de één heet bijv. Lieke en de andere Mohammed
Waarom wil je dat de namen van je kinderen pas op internet komen als ze daar bewust voor kiezen? Welke gedachte zit daar achter? Vraag ik me af, omdat zoals ik het lees het nogal overdreven overkomt. Het is maar een naam. Maar misschien dat je er een heel logische reden voor hebt die ik niet zie. Ik plaats de namen van mijn kinderen overigens niet, omdat ik anoniem wil zijn op het forum
Omdat de namen gelinkt zijn aan hun identiteit (ze heten geen 'Jan Smit' waar er honderden van zijn) en wij onze kinderen bewust willen maken van het internet en niet zelf die keuze vóór hun willen maken.
Als zij hun namen zouden opzoeken, die verder vrij weinig zullen voorkomen, dan komen ze toch op mijn profiel met al mijn berichten. Berichten over hun (driftbuien, zindlijkheid etc) maar bijvoorbeeld vandaag ook een bericht wat er in mijn nachtkastje zit. Zullen ze vast niet blij van worden. Daarnaast wil ik hier toch zoveel mogelijk anoniem zitten. De namen even delen vind ik leuk maar heb het nu ook weer weggehaald.