Hallo allemaal!! Zie hier heel veel vrouwen die erg goed zijn in het bedenken van namen......misschien kunnen jullie ons helpen??? Zowel meisjes als jongens namen, niet uit de top 20.....en het liefst kort en krachtig, romantisch mag voor de meisjesnaam.....onze zoon heet jelle. Wij vonden luuk, milan, tim, daan,tijs, amy, tess, britt, nina leuk maar helaas staan die allemaal in die top 20, zucht.....mijn vriend opperde de naam sjors. Wat vinden jullie daarvan???? Alvast bedankt! Kusss
Ik vind Sjors niet zo leuk... Tygo, Mats, Noud, Nick, Niels, Cas, Jens, Timo, Rens. Maud, Fay(e), Liv, Elin, Bo, Julie, Lise, Linde, Imke, Karlijn, Lina.
ik ken een Jelle en Milou en ik vind dat heel leuk bij elkaar. Jelle en Sjors vind ik minder, maar dat komt ook omdat ik meteen aan Sjors van gtst moet denken en die vind ik niet zo heel erg geweldig.
Tygo, cas, jens, timo, helemaal mijn smaak alleen heten teveel mensen in mijn omgeving zo......fay, erg leuk! 1 om te onthouden......
Milou.....mmmmmm mooie naam, nog geen wauw gevoel......dat sjors verhaal heeft bijna iedereen.....dat ze aan gtst moeten denken, hoogstwaarschijnlijk vindt mijn vriend haar wel heel leuk, die kijkt ook gtst, ik niet. Hahahaha
Sjors vind ik leuk! Maar ik kijk dan ook geen gtst Sjoerd Marijn Wessel Tjeerd Jochem Jorrit Chiel Nienke Fiene Fenne / Fenna Florine / Floor / Flore/ Floortje Mirthe Carlijn
Jelle & Lotte Jelle & Suze Jelle & Fiene Jelle & Noor /Nore Jelle & Roos Jelle & Job Jelle & Wouter Jelle & Thomas Jelle & Warre Jelle & Gijs Jelle & Max
ik vind Jelle echt een wereld naam voor een jongen ... ik vind Bram en Jelle erg leuk en Jelle en Maud maar goed dat zijn persoonlijke dingen
Ik zou dan gaan voor een naam met ook twee dezelfde medeklinkers in de naam. -Anne -Sanne -Lynne -Jessy (is alleen niet echt leuk bij Jelle) - -Hidde -Tibbe -Jurre -Jesse (ook niet echt leuk bij Jelle) - Joppe - Meer inspiratie heb ik nu even niet, maar je begrijpt vast wel wat ik bedoel!
Ik ken een Jelle en Roos, leuke kids Jelle en Boris Jelle en Erik Jelle en Rens Jelle en Mark Jelle en Wout Jelle en Fien Jelle en Nikki Jelle en Lana Jelle en Imke