Wij hebben een aantal namen op een rijtje wil graag jullie mening!!! .. * Lara * Dana * Tess * Noa Twijfel.. twijfel.. twijfel!
tess vind ik te populair en een hype naam. dana vind ik niet zo mooi. lara en noa beiden heel leuk. ik zou voor lara gaan
Tess staat sinds kort op 1 in de meisjesnamen top 10 dus zou dat niet doen. Ik vind Noa een hele mooie naam. Lara ook trouwens <3
* Lara - leuk, ik vind het eigenlijk wel een tijdloze naam * Dana - geen leuke vrouwelijke naam, klinkt wat hard * Tess - te populair, vind het ook meer een afkorting * Noa - leuk maar te populair, beetje geweest vind ik....
Ik vind Dana de mooiste naam! Vind het juist een vrouwelijke naam, itt wat degene boven mij zegt. Maar smaken verschillen Op de tweede plek staat Tess voor mij. Lara en Noa vind ik niet zo mooi.
Met stip op één 'Dana'. Vind dit juist een super vrouwelijke naam, ook zeker een mooie naam voor een volwassen vrouw. Lara vind ik een goede tweede. Tess en Noa te vaak gehoord.
Tess en Noa. Tess is in het eerste kwartaal van dit jaar (helaas) de meeste gegeven meisjesnaam van NL...staat op 1 (en kwam van plek 10 ofzo) Dus veel te populair geworden in korte tijd...wel gek in ene keer, vraag me af hoe het kan, maar dan zou ik nu eerder Noa kiezen