Voor mij gaat dit mijn eerste kindje worden. Ze zal worden vernoemd naar mijn moeder, moeder van mijn vriend en naar mijn oma. Mijn vriend heeft al kinderen: Jildau, Danny, Manoah en Cheyenne. Een friese naam, engelse, bijbelse en indiaanse. Vanalles wat dus. En zijn vijfde kind is de eerste die vernoemd gaat worden.
Ik heb een dochter Linsey van 5 jaar en nog een dochter Kaily van 3 jaar. Hoe onze kleine man gaat heten horen jullie hopenlijk heel snel
Mijn dochter heet Sara, ze is 8 jaar. En over een week of 6 krijgt ze een broertje maar die naam verklap ik nog niet!
Mijn dochter heet Kelsey Selena (roepnaam Kelsey) en word begin januarie 5. Me zoontje heet Damiën Lee (roepnaam Damiën) en is bijna 16 maandjes En hummeltje nummer 3 heet voorlopig nog even hummeltje
Steven Jan Gerhard, Steven als roepnaam, vernoemd naar beide opa's, mijn vader (Jan) is vandaag precies een jaar geleden overleden.
Onze twee kids zijn: Rowan - 9 jaar (jongen) Ismay - 7 jaar (meisje) Ja en dan nummer 3.......Wie heeft er tips, voor zowel een jongen als meisje.Wat een beetje past bij de andere twee namen. Groetjes,Miranda ps Wel leuk om tussen al jullie namen te snuffelen.
Hallo allemaal, Ik ben (helaas) nog niet zwanger maar vind dit een heel goed topic, ben al vast op zoek naar een aantal leuke namen.. Heb er al een paar gevonden super! liefs Shannen