We vinden het lastig om een naam te verzinnen die we beiden mooi vinden. Eisen zijn: niet teveel voorkomend (top10), niet truttig maar liever wat stoerder, we houden meer van moderne dan klassieke namen. Geen tokkie associaties. Ik heb ons lijstje in de poll gezet, aanvullingen zijn ook welkom.
Loïs heel mooi is de tweede naam van onze oudste dochter. Nova is ook een mooie naam. De rest vind ik persoonlijk niet zo mooi
Ik heb op Jolie gestemd. Het is allemaal niet echt mijn smaak om eerlijk te zijn, maar goed smaken verschillen gelukkig. Ik vind Jolie heel lief klinken. Nova schijnt populair te zijn, zie hem hier vaker langskomen, maar ik vind de naam niet mooi. Romee vind ik raar klinken. Gwen gaat op zich ook wel.
Romee erg mooi! maar zo heet mijn jongere zusje al dus dat kon hier niet bij ons. Wij hebben dus nu een Jolie. Nova vind ik niks. Doet me nog altijd denken aan de tv. Of deze populair is zou me niks uit maken.
Romee vind ik het leukst! Jolie is ook wel cute, maar iets te kleinemeisjesachtig imo. Nova en Lois zijn zo popi en bij Gwen twijfel ik aan de uitspraak.
Ik vind ze allemaal leuk behalve Gwen.. Loïs het leukst, zo zou ons zoontje geheten hebben als ie een meisje was Nova en Romee hebben wij ook op ons lijstje staan. Jolie leuk, maar niet super.
Bedankt voor de reacties tot nu toe. Man en ik zijn het er over eens geworden dat Gwen afvalt, nu nog 3 wegstrepen