Heel verhaal, maar werd een beetje te herkenbaar , dus toch liever weer gewist. Misschien later nog eens
Onze dochter heet Noortje, we wilden graag een Nederlandse naam die lief klonk en dit is 'm geworden. Waren het er ook direct over eens. Nu zwanger van de 2de, ook een meisje en die zal Nikki gaan heten. Ook hier waren we het snel over eens!
Mijn zoon heet Matthijs. Gewoon gevonden in namenlijsten en had gelijk een goed gevoel bij. Veel van onze namen op de lijst bleken bijbelse namen te zijn. Dat vind ik dan weer jammer omdat ik niets met de bijbel heb. Hou van tijdloze en Hollandse klinkende namen. Deze past daar dus precies in
Haha, die stonden ook op ons lijstje. Oscar is het net niet geworden, maar is lang een van de grote kanshebbers geweest
onze dochters heten Christina omdat dat mijn 2e naam is en ik vanaf kleins af aan heb gezegd zo ga ik me dochter noemen en onze andere prinsesje die Georgina we wouden een lange naam die ook af te korten viel dus heel vaak noemen we ze Tina en Gina.ze hebben beide nog vernoemingen onze derde wonder als et een jongen is noemen we Driekus zo heette me vader die overleden is bij een meid gaan we waarschijnlijk voor angelina omdat het bij christina en georgina pas haha
Onze dochter heet Sara. Haar tweede naam is Joan (op z'n Engels), combi van de eerste 2 letters van de namen can mijn moeder en mijn schoonmoeder (J.oke en A.nneke)
Onze zoon gaat Jonah heten. We vinden hebreeuwse namen heel mooi (we hadden een lijstje en per toeval bleken alle namen op één na Hebreeuws te zijn. Dit was niet bewust). Daarnaast heet manlief Johan dus dat vonden we ook wel bijzonder. We zagen die overeenkomst pas later maar toen was het voor ons duidelijk dat deze naam het moest worden. Een meisje zou Ziva gaan heten, ook Hebreeuws en het betekent pracht.
Onze dochter heet Sydney Jules. Sydney vanwege mijn afkomst en Jules is het koosnaampje van de vrouw van Jamie Oliver (mijn man is kok). Onze oudste zoon heet Logan Quinn. Logan hoorden we in een tv serie langskomen (die van die man met 4 vrouwen) en Quinn vond ik wel leuk erbij en betekent intelligent. Aiden Joe is ons jongste mannetje. Eden was de naam die we voor Logan hadden als hij een meisje was geweest dus daar hebben we Aiden van gemaakt. En Joe is de naam van een zanger waar mijn man gek op was.
Dit zijn de namen voluit. Voornamen vonden wij allebei gelijk ontzettend mooi. Tweede namen zijn deels vernoemingen, maar ook zodat mochten zij hun namen later niet mooi vinden zij hun tweede naam kunnen gebruiken. Wij wilden namen die makkelijk te schrijven en uit te spreken waren. Maar toch ook wat apparter waren. Zijn nog steeds heel blij met onze keuzes, names passen echt bij de dames.
Mijn dochter heet L.ynn en voor onze tweede dochter weten we het nog niet zeker; E.va is favoriet momenteel.