Ik ben een nieuwgierig persoontje en vroeg me af hoe jullie hier beland zijn. Ik ben hier zelf via iets te googlen hier uit gekomen. Ben wel benieuwd naar jullie reacties
Hetzelfde verhaal. Via Google. Eerst even meegelezen, en toen toch maar mijn eigen account aangemaakt. En nu alweer een tijdje op zp
Ik ook via google.. Eerst een halfjaartje meegelezen en toen uiteindelijk maar en acount aangemaakt.. En nu al weer bijna 1,5 jaar actief!
Volgens mij was hij er pas ook al idd, of in ieder geval ongeveer deze zelfde vraag ! Alleen heb ik toen niet geantwoord dus weet niet waar hij is ! Maar ik ben hier gekomen door dingen te zoeken op google, had een paar dingen die ik op wilde zoeken en bij bijna alle dingen kwam deze site boven aan staan ! Dus toen een tijdje een hoop gelezen hier en later ook aangemeld. En toevallig net mn 10000ste bericht geplaatst hier ! Liefs, Hanneke!
Kijk daar hebben we wat aan, dan zoeken we gewoon op Linda86 en google en vinden we -> http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/175806-jou-reden-om-hier-op-zsp-melden.html