Och, wat een vreselijk verdrietige situatie!!!! Ik snap alleen niet waar zij het lef vandaan heeft om jou zo te behandelen?! Je bent een kind van je moeder... Geboren bij haar of niet, dat hoort geen verschil te maken!!! Bij mij thuis zijn er ook kinderen die niet bij mijn ouders geboren zijn, maar dat maakt ze niet minder de kinderen van mijn ouders... Zoals mijn zusje van 6 altijd zo mooi zegt; Ik heb in iemand anders' buik gewoont, maar jullie zijn mijn papa en mama. En zo is het ook! Ik begrijp heel goed dat dit je aangrijpt! Als ik jou was, zou ik een gesprek aangaan met je moeder, broer en desnoods zij erbij.. Vragen waar dit vandaan komt en wat haar probleem precies is?! Sterkte ermee!
o wat erg dat een kind dit zegt.. Dat zegt inderdaad wel iets over hoe er thuis over gepraat wordt. Los van wat ik vind van dit sioort onderwerpen bespreken met een kind van 7 (door je sz) vind ik het ook nog een respectloos naar je moeder toe..(en naar jou dat staat buiten kijf) Moeder/vader of niet wordt je niet door een eicel of sperma.. Ouder worden doe je door de liefde die je geeft aan je kind.. En dan hoeft er geen bloedband te zijn. Mijn vader heeft een bloedband met mij.. Maar als iemand mij wijs wil maken dat het mijn vader is krijgt hij beste ruzie met mij. Verder heb ik een pleegbroer.. iedereen die zegt dat het mijn broer niet is (en daar zijn wel mensen geweest) vertel ik flink de waarheid. Mijn broer is mijn broer en mijn moeder is zijn moeder.. liefde hoef je verdorie niet te delen! Dat is er genoeg voor iedereen KNUFFFF
Wat naar dat hij dat zeg verschrikkelijk dat doet pijn. Ik zou een gesprek met moeders en broer aangaan. Sterkte