Hoe hier mee om te gaan?

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Nijntje321, 23 apr 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. siepel

    siepel Actief lid

    15 jun 2010
    417
    206
    43
    Klopt Nina, maar zwangerschap mag niet de reden zijn. En dat hebben ze al gezegd, dus zijn ze in overtreding.
    Nijntje, heb je hier iets van zwart op wit? Mail, app etc?
    Ik zou verder alle communicatie zoveel mogelijk via de mail doen. Desnoods zeg je dat je zoveel aan je hoofd hebt dat je telefoongesprekken vergeet en dat je graag via de mail communiceert. (of app, als mail niet lukt)

    Verder: jij mag ook verzoeken om de bedrijfsarts in te schakelen. Dat is geen eenrichtingsverkeer namelijk
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  2. Nijntje321

    Nijntje321 Actief lid

    1 aug 2016
    181
    63
    28
    Bedankt voor jullie reacties, ik heb om een bedrijfsarts gevragen en met p&o er over gehad hoe ze in het filiaal doen en wat ze hebben gezegd. Ze vond dat dit echt niet kon en gaat contact met die persoon opnemen. Blij dat ik eerlijk ben geweest maar de stap is veel groter nu om weer te gaan werken.

    Wij zijn net terug uit het ziekenhuis en hebben helaas geen goede uitslag van de vlokkentest en hebben de zwangerschap af moeten breken het kindje had de ziekte in een te erge vorm.

    Nu zal het de komende tijd bijkomen zijn maar denk dat werken er voorlopig nog niet in zit. Ik ben totaal niet van het ziekmelden want vind werken juist leuk en fijn, maar deze werkgever maakt mij alleen maar ziek. Dus zodra het weer beter gaat zal ik ook een andere baan gaan zoeken.
     
  3. Katelynn

    Katelynn Bekend lid

    11 apr 2019
    575
    376
    63
    Vrouw
    Achterhoek
    Jeetje verschrikkelijk nieuws zeg , heel veel sterkte gewenst

    Ga nu eerst maar eens aan je / jullie zelf denken i.p.v. aan je werk. Daar moet je nu al helemaal geen zorgen overmaken. Pas als jij denkt er aan toe te zijn kan je weer verder kijken , overhaast het vooral niet :).

    Knap dat je aangegeven hebt ook bij p/o wat er speelt hopelijk pakken ze diegene er flink op aan!!

    Nogmaals heel veel sterkte en kracht.
     
  4. Buko

    Buko Fanatiek lid

    19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Vreselijk, heel erg veel sterkte.
     
  5. Zonnebloem92

    Zonnebloem92 VIP lid

    4 dec 2012
    10.846
    4.212
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Heel veel sterkte!
     
  6. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Heel veel sterkte!
     
  7. Daphne91

    Daphne91 Fanatiek lid

    5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Veel sterkte! :(
     
  8. Kolibrie

    Kolibrie VIP lid

    29 jun 2008
    5.732
    410
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Heel veel sterkte.... en zou een andere baan gaan zoeken als je eraan toe bent. Wat een vreselijke werkgever... eerst aan jezelf denken nu. Heel veel sterkte nogmaals...
     
  9. sarah28

    sarah28 Fanatiek lid

    14 feb 2013
    3.605
    1.913
    113
    Ik zou daar uberhaupt niet meer willen werken! Zwanger of niet! Je moet echt aan jezelf denken en je gezondheid, dit is zwaar verboden wat hier gebeurt en nog wel openlijk!

    Om nu ergens anders te solliciteren is geen optie natuurlijk maar ik zou als ik jou was lekker thuis blijven vanwege die klachten (en natuurlijk ook vanwege die reactie). Mijn ervaring is dat bedrijfsartsen en arboartsen heel goed om gaan met zwangerschapsklachten.

    Sterkte iig!!
     

Deel Deze Pagina