Hoe hiermee om te gaan of is het weer zo'n fase?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sassie25, 27 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Onze dreumes is de laatste tijd weer lekker aan het spoken 's ochtends en en 's nachts... Hij wordt wakker, krijgt zn eigen niet meer in slaap en gaat huilen. Ik laat hem even gaan en ga dan naar hem toe en probeer hem te troosten. Eerst lukte dat altijd door naast zn bedje te gaan zitten en dan werd hij kalm en kon weer inslapen maar nu is het een DRAMA!!

Hij huilt zn eigen helemaal overstuur, hij gaat zelfs zo ver dat als ik hem nog langer laat huilen hij alles eruit gooit. Soms denk ik weleens dat hij erin blijft. Als ik hem uit zn bedje neem en hem in mijn armen in slaap laat vallen gaat dat wel, maar zodra ik dan opsta om hem weer in zn bed te leggen is hij alweer wakker nog voordat ik hem erin gelegd heb!! Nu ben ik eergisteren ook 3uur bezig geweest om hem terug in slaap te krijgen.

Eergisteren sliep hij bij mn schoonouders en die hebben hem in bed genomen omdat ze hem absoluut niet meer terug in slaap kregen ook niet in hun armen...

Wat is nou wijsheid om te doen? Wie herkent dit en kan me vertellen hoe ik er het beste mee kan omgaan?

Ik zit ook te denken aan weer zo'n fijne sprong ( die van 77 weken?) want hij is overdag ook soms zo driftig ineens, zomaar van het een op andere moment kan zn humeur omslaan en gooit zn hoofd op de vloer, muur, box of wat dan ook.... en dat is soms ook zomaar ineens weer over....

Nu ben ik alweer vanaf 4:50 wakker omdat niks goed is,zelfs het in mn armen in slaap krijgen lukt niet....

Groetjes Sassie

2. adi

adi Niet meer actief

Rond 18mnd zit een hele heftige sprong. Succes!

3. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Net wat je belangrijk vind: mag hij bij jullie slapen om deze moeilijke periode te overbruggen, of ga je lastige nachten tegemoed door hem te laten huilen en veel wakker te zitten met hem? Ik zou zelf hem in bed nemen, hier slaapt dochter ook alweer een week of 2 bij me, dna slapen we tenminste wel door!

Deel Deze Pagina