Hi! Waarschijnlijk het 100e topic hierover maar ik kom er niet uit.. Zondag Clearblue dubbele hormoonindicatie test op CD 11 , negatief Zondagavond geklust voor de fun Maandag niet getest. Vandaag geen knipperende smiley maar een vaste smiley.. Wat dus een beetje jammer is is dat mijn man morgenavond pas terugkomt van zijn trip... Zondag is toch echt te vroeg geweest dan? En woensdagavond best een beetje laat?
Kee insprong vindt 24-48 na een positieve test plaats. Daarnaast is sperma max 5 dagen houdbaar . Als je nu een hebt dan is morgen een goed moment om er nog gebruik van te maken
Sluit ik mij bij aan. Zondag was wel wat vroeg, maar het sperma zou nog kunnen overleven. Vandaag een vaste smiley betekent 24-48 uur later je eisprong dus zou zeker morgen nog klussen!
Bedankt voor de antwoorden! Ik begin nu ook last te krijgen aan de zijkant van mijn buik.. Had even het idee dat ik direct moest bespringen met een positieve smiley haha
Gisteren Clearblue met dubbele indicator een blijvende smiley. ( maandag niet getest en zondag een negatieve test. MAAR gisterenmiddag en vanochtend een ' gewone 'digitale test van clearblue erbij gedaan.. ( dat dus) En DIE zijn BEIDE keren negatief... Iemand hier ervaring mee?