Ons zoontje krijgt friso comfort vanwege het spugen. Nu hebben wij zojuist een nieuw pak aangebroken en deze is volgens mij net zo dun als de standaard voeding! Een tweede pak aangebroken, hetzelfde! En derde pak, weer hetzelfde! 4 flessen later hebben we maar zelf nutriton toegevoegd. Zoontje heeft zijn eerste fles er weer uit gegooid... We doen zeker weten niets verkeerd of anders. De pakken zijn allemaal van dezelfde partij. Dus ik vroeg mij af; wie heeft dit ook?? We hebben friso overigens al gebeld en zij gaan het voor ons na.
Dat is echt heel apart. Ik ben al een tijdje gestopt met comfort maar bij mij was het altijd zo'n dik papje....
Je maakt het wel met gekookt water aan? Geef je het meteen of laat je het even staan? Hier nog niks gemerkt overigens. Ik hoop dat Friso met een gepast antwoord/oplossing komt.
Hoe maak je die klaar? Friso comfort MOET je aanmaken met gekookt/ kookheet water. Dan kan de poeder zich pas goed mengen en ontstaat er een dik papje. Wij deden altijd de helft gekookt water in de fles - poeder erbij - goed roeren + goed schudden (BEIDE!) en dan de helft koud water. Dan is de fles ook meteen op goede temperatuur.
Ik gebruik al maanden Friso comfort, heb het voor mijn oudste ook gebruikt. Zoals ik dus al zei, we doen niets verkeerd.
Da's vreemd! Ik heb hier een pak wat we vorige week gekocht hebben maar da's toch wel papperig dik zeg maar. Ben benieuwd waar friso mee komt!
hier ook altijd dun geweest heb wel eens gehad met de hongerige voeding dat het eerste pak qua poeder dikken was als het pak wat ik erna pakte. zolang het helpt???
@ moui: maar dat is het hem nou juist, het werkt nu niet We moeten dus nu zelf nutriton toevoegen (want ik ga de pakken niet weggooien). Ik vermoed zelfs dat er helemaal geen jbpm zit in de pakken die we hebben, ZO dun is het.
We hebben 2 nieuwe pakken gekregen en we moesten 1 pak terug sturen. Die gaan ze onderzoeken en als het goed is krijgen we daar over een paar weken de uitslag van. Ben benieuwd.
hier ook friso comfort.maar is ook niet dikker dan de standaard. vond het ook al zo raar. maak het ook precies klaar volgens de gebruiksaanwijzing. ze spuugt ook alles uit als er geen jpm bij inzit.
Even ander vraagje, ik ga morgen comfort kopen voor mijn zoontje omdat hij zoveel spuugt. In welke fles met welke speen geven jullie het? Ik heb difrax met natuurlijk maatje s is dit dan niet te klein? Hopelijk heb ik het probleem niet dat het niet indikt want ben wanhopig. Oja hij krijgt nu 90 + 3 scheppen, kan ik 45 cc met gekookt water oplossen en dan de andere 45 cc koudwater?
Daar hebben ze niets over gezegd. Ze zei wel dat de werking van jbpm iets kan verschillen doordat het een natuurproduct is. Maar dit was wel erg extreem, het droop gewoon uit de fles als ik deze op z'n kop hield. @ isis: wij gebruiken dr brown flessen met een fase 2 speen. Voor het laatste beetje gebruiken we vaak een fase 3 speen omdat de voeding dan vaak wat dikker is. En je kunt inderdaad 45 gekookt en 45cc koud water gebruiken.
Isis, als de voeding goed ingedikt is, gebruiken wij de M speen van difrax. Je kunt half gekookt en half koud water pakken. Eerst dan het gekookte water mengen met de schepjes voeding en dan het koude erbij. Maar ik heb zelf gemerkt als je het ong. drie kwartier laat indikken met volledig gekookt water, dat het dan wel wat dikker is. (maar 's nachts doe ik het ook vaak half gekookt, half koud hoor) Ik had trouwens in het begin ook dat heel dun was, maar zoals we het nu doen, gaat het heel goed en is het echt stukken dikker dan de sandaard.
Yukl,nee gebruik het nog maar pas.maar misschien moet ik de fles even laten staan tot het wat dikker is? gebruik ook de dr brown fles. vind ook niet dat je verschil hebt met de standaard voeding met (langer)slapen,of met een verzadiger gevoel. mijn man wil het pak leeg maken en wil het niet meer gebruiken.
ach wat stom van mij.ben helemaal in de war met voeding voor de nacht.(die maak je ook klaar mte kokend water namelijk)
Wat een verademing! Meneer heeft alles binnen gehouden! Ik wil nog niet te hard juichen maar het lijkt te werken. Hij moet af en toe na de voeding erg hoesten maar er komt geen voeding mee. Hopelijk krijgt hij er geen koemelkallergie van maar dat denk ik niet aangezien hij verder tevreden is.
Ah super fijn! Zit er KMA in de familie dan? Anders zou ik me niet direct zorgen maken hoor @ mamaatje: haha, slim