hallo dames ik weet niet of ik het hier mag typen want ik ken het nergens vinden waar ik het wel ken plaatsen maar ik heb na mijn 2e bevalling 18 maanden geleden erg last van uitwendig aambeien maar nix helpt . weet iemand anders wat ik ken gebruiken . ik heb erg het branddig gevoel het jeuk niet . maar het brand de hele dag Grrrrrrr het is echt verveelend ik draag ook strings dus dat druk lekker tegen aan . en zo heb ik het niet maar het meeste van de 10x wel . ik heb geen harde ontlasting dus daar licht het niet aan . ik gebruik nu maar billendoekjes .zodat ik het niet kapot veegt maar als nog maak ik het kapot dat het weer erg gaat bloeden . ik heb ook al aan gedacht om het weg te laten halen maar ik hoorde dat dat heeeeel erg zeer doet en ze kunnen weer terug komen ,is dat zo ?? iedergeval ik wil ervan af vooral van het branddig gevoel heel de dag . liefs Citta
Heb je ook last van verstopping/je darmen? Dan zou je eens magnesium+calcium van bional kunnen proberen. Verder curanol. En geen strings dragen, maar gewone slips. Liefst katoen, zodat de boel niet te vochtig/zweterig wordt.
Je zou eventueel Curanol kunnen gebruiken, werkte hier goed. Totdat ik er achter kwam dat ik ook fissuur heb en een andere zalf van de ha heb gekregen. Probeer in ieder geval na elk wc beurt even met lauw water te spoelen en daarna insmeren met de crème. Succes..
Ja ik heb al Curanol zalf geprobeert tablet niet . en ik gebruik nu vochten billendoekjes parfumvrij nee ik heb geen last van verstoppertje ontlasting ik heb nu een maand lang dat ik aan de dunne bent. en zo 2 a 3x per dag naar de wc moet . sävond draag ik een slip .maar dan brand het nog grrrrrr
Heb ze gehad in de zwangerschap en na de bevalling heel erg. Maar wat heb je zoal geprobeerd en hoe lang en hoe veel? Curanol heeft hier goed geholpen. 3x daags smeren/masseren (neem even de tijd...) en de tabletten 2x daags. En wel een paar weken volhouden, niet te snel opgeven.