Onze hond heeft vanacht of vanmorgeen diarree gehad en dus in huis gepoept. Nu heb ik het al met vanalles schoon proberen te maken maar je blijft het zien en ruiken. En nu net vandaag krijg ik bezoek van het cb voor het 18 maanden huisbezoek Weet weet hoe ik de geur en de vlekken weg krijg ??
stoomding?? Maar dat heb je vast niet (ik ook niet hoor) Is het een wit tapijt? ander bleek misschien. Gewoon wasmiddel, even een hete sop ervan maken en met een borstel flink borstelen. Laten opdrogen met een doet erover, wellicht dat dan het vuil mee de doek in zuigt.
heb dit voor je gevonden Veel succes ! Nadat u de hondenpoep heeft weggehaald kunt u de vlek het beste onderhanden nemen met shampoo speciaal voor honden. Deze hondenshampoo kunt u kopen in de dierenspeciaalzaak of bij een grote doe-het-zelf keten. Dit zal de vlek en de geur doen verdwijnen. Niet teveel shampoo gebruiken hoor! De vlek deppen en niet boenen anders beschadigt u de vloerbedekking en maakt u de vlek vaak alleen maar groter. Na de behandeling goed drogen en dat is het.
Ik heb tapijt eens goed schoon gekregen met blue wonder en een nagelborsteltje. Maar dat waren geen poepvlekken. Toch is blue wonder soms een wonderspul.
bedankt voor de tips al ik ga het nu eerst is proberen met wasmiddel daar maken we de matten ook altijd me schoon
Ik doe meestal Dettol. En daarna op de natte vlek waspoeder strooien. De poeder neemt het vocht op en het ruikt gelijk weer heel fris. Dan de poeder weer opzuigen.
Hmm wij gebruiken meestal de interieurreiniger van de auto... onze katten poepen weleens op de deurmat en dan heb je meteen een neus vol als je binnenkomt maar dat van dat waspoeder erop wil ik weleens proberen... enige is dat wij altijd vloeibaar wassen en om er nou speciaal een pak voor te kopen..
Ik heb er wel speciaal een pak voor gekocht. Gewoon lekker goedkoop bij action toen. Geen idee of ze dat nog hebben.
@bosi: als het werkt.. zal ik dat ook zeker doen zal eens kijken of ik toevallig iemand dichtbij heb die met poeder wast.. kan ik het even uitproberen of een heel cheap pak kopen natuurlijk..
Ik deed het altijd met vloerbedekkingreiniger of afwasmiddel en dan als het goed droog was gooide ik er blanke azijn overheen en weg geur.
Hier met waspoeder redelijk gelukt dus hopelijk ruik je er vanmiddag niks meer van. Alle ramen staan open en heb alles gepoetst in de woonkamer dus moet nu vast goed komen. Gelukkig komt ze pas om 4 uur dus heb ik nog even de tijd om het goed te laten luchten