Meestal rond 21-22 graden En s'nachts Ons slaapkamer wordt niet goed verwarmt. Het is dan veelste koud voor Batuhan vandaar dat we hem op 20,5 laten.
Verwarming staat hier bijna niet aan, meestal standaard op 19, 's ochtends en 's avonds even wat warmer.. Beneden buurvrouw heeft de verwarming namelijk zo hoog staan, dat alle warmte naar boven komt, en wij dus ding niet aan hoeven. 's nachts staat verwarming gewoon uit.
"s nachts op een graad of 15 a 16 en overdag op 19 a 20 graden. Nu staan in alle kamers wel de verwarmingen een klein beetje open ivm eventuele bevriezing van de leidingen.
Hier overdag en in de avond als we thuis zijn op 20 graden. 's Nachts of als we niet thuis zijn op 17 graden. Op alle kamers behalve de slaapkamer staan de radiatoren open.
In de avond en als wij thuis zijn staat die op 20,5 en in de nacht 16,5. Boven hebben wij op 1 kamer de kachel aan, daar slaapt niemand. Met slapenhebben wij trouwens wel het raam open
Hier overdag tussen de 19 en 20, snachts nu op 17,5 omdat het anders veels te koud wordt voor de kleine man op zijn kamer
Net als normaal staat de cv hier op 21 graden en 's nachts op 18 graden. Als het echt te koud wordt gaat hij een graadje omhoog.
Met dit weer 18.5/19.5. Als we beide voor langere tijd weg zijn gaat ie op 15. Zijn we niet zolang weg gaat ie op 16.5. ´s Nachts op 15. Ben ook best een koukleum en heb het nu ook niet warm hierbinnen maar vertik het om hem hoger te zetten.
Overdag 20/21 graden (ligt eraan of de zon naar binnen schijnt) 's avonds 21 graden en 's nachts 18 (verwarming bij ons en zoontje staat aan op 2)
smorgens als ik de kachel aanzet gaat hij op 20, vaak zet ik m dan smiddags naar 19 of 18 net hoe warm het is in huis.. normaal gaat ie snachts op 13 maar nu zetten we hem op 16 ivm de kleinste en ik moet wel zeggen het is mega koud smorgens!
Hier overdag 18 en s nachts op 14. 's Morgens zet ik m op 17 en als ik het koud krijg op 18. Ene keer is dat s morgens, andere keer pas einde van de middag. Boven op de slaapkamers staat de verwarming iets open. Die van ons kan niet dicht, dan gaat ie lekken. Hier slecht geisoleerd, boven enkel glas en momenteel staat s morgens het ijs aan de binnenkant.
Hier geen thermostaat, in de woonkamer hebben we 1 verwarming en die gaat aan al naar gelang hoe koud het is...op het moment staat ie dag en nacht op de hoogste stand. Dat doe ik normaal niet maar anders duurt het zo lang voor het hier warm is. Op de slaapkamers geen verwarming aan en de ramen gewoon open. Aan het einde van de dag zet ik de ramen op een kiertje en de verwarming op dochter slaapkamer een heel klein beetje open (klein kamertje dus is ook snel te warm). Als ze naar bed gaat doe ik hem weer uit. Op onze slaapkamer is uberhaupt geen verwarming, gelukkig, slapen met verwarming is echt niks voor mij.