Bij ons staat-ie op 20 graden als we thuis zijn. Anders koelt het af naar ong. 17 (dus ook 's nachts). Boven staan de verwarmingen niet aan. Bij ons staat ;s nachts ook het raam een stukje open.
's nachts op 16,6 overdag op 19,6 (indien thuis) overdag op 17 (indien niet thuis) 's avonds op 20 (maximaal, anders meer kleding aan, maar bijna altijd warm genoeg..)
Bij ons is 19/19,5 graden 's avonds genoeg, maar hij staat ook eerst wel eens op 20 om het eerst warm te krijgen en dan gaat hij omlaag zodra hij afspringt (CV en goed geisoleerd huis). Overdag als we niet thuis zijn staat hij op 15 en daar draaien we hem een half uur voor we naar bed gaan ook naar toe, dat wordt ook geadviseerd met zulke vrieskou (minimaal 15 graden). Normaal doen we alleen de huiskamer. Maar nu verwarmen we mijn dochter's kamer een uurtje voor ze naar bed gaat, en ook de badkamer omdat we anders heel sjacherijnig onder de douche vandaan komen. In een warme badkamer douche ik een stuk korter Dus dat bespaart weer terug - als ik in een ijskoude badkamer sta weiger ik gewoon onder die warme straal vandaan te komen
bij ons 's nachts op 15 graden. Overdag op 19, en er is overdag bijna altijd iemand thuis, dus hij brandt overdag de hele tijd.
's nachts en overdag als er niemand thuis is 19 graden en als ik thuis ben op 21 graden. Er is mij door een monteur geadviseerd om de temperatuur niet teveel laten zakken 's nachts omdat je relatief meer verbruikt om de temp weer op het gewenste niveau te krijgen. Dat heeft bij ons geholpen want afgelopen jaar kregen we een smak geld terug van de NUON Overigens hebben wij vorig jaar boven andere radiatoren gekregen en willen we die dit jaar beneden ook gaan vervangen. Onvoorstelbaar hoeveel warmte die nieuwe dingen geven in vergelijk met die dingen van 30 jaar oud. Edit: op de bovenverdiepingen wordt alleen de badkamer verwarmd. De slaapkamers niet, dan maar een t-shirt aan in bed of meer knuffelen!
16.5. Als er visite komt gaat 'ie op 17.5 a 18. 16.5 is lekker koel en ik zit altijd onder een fleecedekentje.
Hier staat hij altijd aan,ga het niet koud hebben in mijn eigen huis. Alleen als we op vakantie gaan gaat ie naar benden.. (14 graden) Hij staat nu overdag op 21 a 22 graden en s nachts op 20. Normaal altijd 20 maar overdag vind ik het hier te koud op 20 nu, tocht nl. wel wat.
Overdag op 20 en snachts op 17 normaal gesproken maar met dit weer houd ik hem snachts op 18. Ons huis is wel goed geisoleerd dus we hoeven swinters niet hard te stoken en in de zomer blijft het lekker koel. Wij hebben trouwens wel overal de verwarming opgedraaid.
Overdag 21 graden. 's Avonds ook, maar ik had het gisteravond zo koud dat ik hem op 23 graden had gezet.