overdag ergens tussen de 19 en 21, ligt er maar net aan hoe koud ik het heb hihi En snachts op 15, en dan bij ons op de kamer het raam open.. slaapt heeerlijk met die frisse lucht in je neus!
Hier overdag op 20 en soms door naar 21. We hebben een open trap dus komt best wat tocht omlaag. 's nachts op 14 of 15. Heb boven nooit de verwarming aan. Was vanmiddag alleen zou koud op de kinderkamer omdat ik gelucht had dus toen wel even. Op onze kamer staat nu 's nachts ook het raam open hoor. Weliswaar een héél klein kiertje maar wel lekker frisse lucht erin.
Door de weeks overdag 15 graden en 's avonds 20. In het weekend overdag 18 en 's avonds 20. 's nachts ook 15 graden. Als ik het koud heb trek ik wel een extra trui aan of kruip lekker onder m'n dekentje op de bank.
Overdag rond de 20,5 en het 's nachts op 17,5. Met deze strenge vorst staat ie 's nachts iets hoger omdat het anders te veel afkoelt.
Hier dag en nacht ongeveer 20 graden..heel soms overdag iets warmer...max 21. We vertikken het om het koud te hebben in ons eigen huis. Door het hele huis ook gewoon verwarmings open staan...
Hier de thermostaat op 20.5 En boven de verwarming alleen in de douche en op Mart's kamer heel iets, zodat de ergste kou er af is. 's nachts staat ie op 16, vaak al zo'n 2 uur voor we gaan slapen.
op de slaapkamers van mn meiden is het altijd lekker warm.... ik zet de kachels daar op 3.... denk dat het rond een graadje of 21 is.... ze hebben beide echt een hekel aan kou!!! en ik ook!!! we gaan echt niet bezuinigen op de warmte in huis hoor... als het koud is zetten we hem nog een graadje hoger we hebben ook een houtkachel maar die vind ik nog te gevaarlijk om overdag aan te hebben! wel heerlijk warm zo'n ding!!! savonds gaat hij nog weleens aan alleen is het lastig want boven slaat dan de ketel uit en dan koelt het boven erg af......
Op dit moment overdag op 21 graden. 's Nachts 20 graden zodat de hondjes het niet koud hebben. Er komt wat tocht over de grond, das ook niet fijn voor hen. Anders 18 graden.
Lekker een houtkachel!! Hebben mijn schoonouders ook, kruip er altijd helemaal voor. De geur, de warmte: Heerlijk!!!!
Hier staat de kachel overdag op 20 en 's avonds op 21 graden. Met dit koude weer 's nachts op 18 graden, dan is het boven 16/17 graden op de slaapkamer van onze dochter. In de ochtend draaien we de kachels boven weer dicht, anders wordt het veel te warm als de thermostaat weer automatisch aanslaat waardoor ze te vroeg wakker wordt en de rest van de dag chagrijnig is Hahaha. Zelf slaap ik het liefst zou koud mogelijk. Mijn man doet de ramen dicht en als ik als eerste boven ben doe ik ze weer op een kier haha
Nu het zo koud is staat de verwarming overdag op 20,5. Behalve als het mooi weer is, dan is de verwarming aan niet nodig want warmt de zon het huis op. 's Avond staat ie op 20,5. 's Nachts op 15.
Als we thuis zijn 20,5. 's nachts 16.5. normaal slaat de verwarming dan in de nacht niet aan, maar nu het zo koud is wel af en toe. Op de slaapkamers en dus ook bij ons meisje is het nu 15gr. valt mee dus.
hier overdag 19 graden, na 16u naar 21 graden, 's nachts op 15 (nu 17 graden met deze koude) wanneer we er niet zijn: 17-18 graden