Ik ben heel erg nieuwsgierig naar jullie mening. Deze beeb had een hartslag van 150. Die van mijn vriendin had een hartslag van 120. Haar vk zei dat boven de 146 meestal duidt op een meisje. Wat zijn jullie ervaringen? (helaas weet ik die van mijn zoontje niet, anders had ik zelf kunnen vergelijken)
de hartslag van ons beebje ligt meestal tussen de 150 en 160, maar volgens alle echo's word het echt een jongen! Maar misschien ben ik wel de uitzondering op de regel
bij de 17 weken echo was t 148 per minuut, en vorige week bij de controle een hele mooie regelmatige 155 slagen per minuut, en inderdaad een meid!(als ze dat goed gezien hebben )
Die van ons kindje varieert tussen de 125 en 145 en ik heb geen idee of het een jongetje of een meisje wordt.
Ik heb geen idee. Ik heb 2 januari een afspraak. Kan je dan aan de Gyn. vragen hoe hoog de hartslag is? En hoe hoger , hoe meer kans op een meisje? fabel..of Feit?
gister het hartje voor het eerst gehoord en toen was het 157 vrij hoog dus! van me dochter was ook altijd hoog, dus wie weet is het weer een meisje
Oh, hier schrik ik toch wel van . Heb me er nooit in verdiept, maar de hartslag van onze baby is telkens tussen de 140 en 160. En ik heb heel sterk het voorgevoel dat het een jongen is, maar als ik alles hierboven zo lees...
ik weet niet of het een fabeltje is, misschien een idee om er een poll van te maken? wordt het een beetje duidelijk bij wie het klopt en bij wie niet...
Alle drie keren vond ik het hartslagje van onze kids veel minder snel gaan als ik wel gedacht had. Twee keer was het een jongen en nu gok ik daar weer op.
Bedankt voor de reacties! Tot nu toe lijkt het erop dat hoe hoger de hartslag, hoe meer meisjes daarbij horen. Ik zal eens kijken of ik er een poll van kan maken. Misschien dat jullie die dan nog even willen invullen!
bij mijn zusje was de kleine steeds tussen de 130 en 150 en is een meisje ze zeggen idd (mensen die de vk opleiding doen dat je vaak al aan hartslag kunt weten wat het wordt --> zeg expres vaak omdat het ook wel eens ernaast word gezeten )
bij de pretecho met 16 weken en 5 dagen was de hartslag 134 per minuut en het is een jochie...de echoscopiste zei dat het tussen de 120 en 160 moet zitten...
Wow, eindelijk een bakerpraatje wat uitgekomen is! Want volgens alle voorspellingen en praatjes zou ik een jochie krijgen, maar heb toch echt een prachtige dochter. En eentje met een sneltrein-hartslag tijdens de zwangerschap, heb regelmatig ctg moeten laten maken omdat haar hartslag boven de 180 zat.